Кафедра соціології
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кафедра соціології by Subject "academic career"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Використання багатовимірних технік аналізу у вивченні чинників вибору академічної кар'єри студентством(2023) Середа, Павло; Мальцева, КатеринаПрийняття рішення щодо подальшого навчання та професійного розвитку серед студентства є складним процесом, на який впливають різні чинники. Цей напрям є стратегічно важливою сферою досліджень у ґлобальному масштабі, зважаючи на роль університетів у формуванні всіх аспектів подальшого життя індивідів. Він також є принциповим для України з огляду на сучасні освітні реформи, що відбуваються в нашій державі. Оскільки мотивація у виборі кар’єри очікувано може мати різні джерела і, відповідно, є багатофакторною, дослідження чинників вибору академічної кар’єри передбачає кілька площин. Для оптимізації аналітичних процедур та підвищення інформативності результатів у нашому дослідженні застосовано методи багатовимірного аналізу для пояснення різних аспектів прийняття рішень, що здатні впливати на вибір закладу вищої освіти. Для виявлення детермінантів вибору та ілюстрації дії різних чинників на різні площини вибору ми використовуємо коґнітивні дані (самозвіти), зібрані навесні 2019 року серед студентів бакалаврату НаУКМА. Результати аналізу показують, що у студентському сприйнятті чітко виокремлюються інституційні характеристики НаУКМА, соціальна атмосфера та академічний клімат і особисті характеристики студента. Інституційна атмосфера у наборі факторів ділиться на оцінку якості здобутої освіти та стратегічні міркування проти вступу до маґістратури НаУКМА. Соціальна атмосфера й академічний клімат, своєю чергою, ділить на соціальну атмосферу та академічний клімат і зв’язки зі студентами маґістратури. Особисті характеристики було розподілено на кар’єрні цінності, ставлення до навчання та до маґістратури. Позитивна оцінка інституційних характеристик НаУКМА мала позитивний зв’язок із плануванням вступу й продовження навчання саме в НаУКМА та неґативний — із плануванням вступу на маґістерські програми в інших ЗВО за кордоном або в Україні. Намір скористатися програмою міжнародної мобільності позитивно впливав на вибір маґістратури НаУКМА.Item Використання методів багатовимірного аналізу у вивченні чинників вибору академічної кар'єри(2023) Середа, Павло; Мальцева, КатеринаПрийняття рішення щодо подальшого навчання та професійного розвитку серед студентства є складним процесом, на який впливають різні чинники. Цей напрям є стратегічно важливою сферою досліджень у ґлобальному масштабі, зважаючи на роль університетів у формуванні всіх аспектів подальшого життя індивідів. Він також є принциповим для України з огляду на сучасні освітні реформи, що відбуваються в нашій державі. Оскільки мотивація у виборі кар’єри очікувано може мати різні джерела і, відповідно, є багатофакторною, дослідження чинників вибору академічної кар’єри передбачає кілька площин. Для оптимізації аналітичних процедур та підвищення інформативності результатів у нашому дослідженні застосовано методи багатовимірного аналізу для пояснення різних аспектів прийняття рішень, що здатні впливати на вибір закладу вищої освіти. Для виявлення детермінантів вибору та ілюстрації дії різних чинників на різні площини вибору ми використовуємо коґнітивні дані (самозвіти), зібрані навесні 2019 року серед студентів бакалаврату НаУКМА. Результати аналізу показують, що у студентському сприйнятті чітко виокремлюються інституційні характеристики НаУКМА, соціальна атмосфера та академічний клімат і особисті характеристики студента. Інституційна атмосфера у наборі факторів ділиться на оцінку якості здобутої освіти та стратегічні міркування проти вступу до маґістратури НаУКМА. Соціальна атмосфера й академічний клімат, своєю чергою, ділить на соціальну атмосферу та академічний клімат і зв’язки зі студентами маґістратури. Особисті характеристики було розподілено на кар’єрні цінності, ставлення до навчання та до маґістратури. Позитивна оцінка інституційних характеристик НаУКМА мала позитивний зв’язок із плануванням вступу й продовження навчання саме в НаУКМА та неґативний — із плануванням вступу на маґістерські програми в інших ЗВО за кордоном або в Україні. Намір скористатися програмою міжнародної мобільності позитивно впливав на вибір маґістратури НаУКМА.