Кафедра англійської мови
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кафедра англійської мови by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 211
Results Per Page
Sort Options
Item Речевое общение на английском языке: (коммуникативно-функциональный анализ дискурса)(1992) Зернецкий, ПавелИсследуются особенности речевого общения, общеязыковые принципы организации монолога и диалога, излагаются основы коммуникативного анализа основной единицы речевого общения - дискурса и его составных преимущественно на материале американской протестантской проповеди. Для преподавателей, учителей, студентов.Item Application of arc method in planning and conducting a lesson(1999) Dukhota, O.The article is about importance of usage various methods of teaching during a lesson to achieve better understanding and good command of the target language. These methods (Authentic Use, Restricted Use, Clarification) must entangle and must be used in every lesson according to a strict order. Advantages and disadvantages of some of them are also presented.Item The Concept of loneliness in neoromantic fiction(1999) Prisna, T.The article is dedicated to the function of loneliness in the literary method “romanticism”. The concept of loneliness is viewed as one of the key notions for the method. The evolution of the concept’s functioning is followed throughout two periods: end of the XVIII — beginning of the XIX c. (romanticism) and end of the XIX — beginning of the XX c. (neoromanticism).The two periods are compared and on the basis of this comparison some conclusions are made as to why and how the views of neoromantics on the role of the individuality had changed.Item На шляху до реалістичного навчання академічного письма(1999) Батурська, Лариса; Омельяненко, Л.В статті аналізуються засади становлення навичок наукового письма. Розглядаються особливості жанрового підходу, звертається увага на спеціальні лексичні та синтаксичні засоби, властиві певному науковому контекстові, на різні функціональні типи текстів, а також даються рекомендації щодо вдосконалення наукового стилю.Item Misusing words based on their connotation(1999) Kucherova, O.The article deals with the problem of choosing words that suit a situation, subject of discourse and expected audience. Different shades of meaning may have different effects on the readers or listeners. Though connotations of a word are too personal and variable, some general relationships among words may be defined. In the article there are given two possible ways of approaching the problem of “meaning”. The special attention is paid to the meaning of a word as its relationships with other words in the system of language.Item Застосування методу характеристик до розв'язання задач підземного масопереносу(1999) Тригуб, О.Розглядаються різницеві схеми для рівняння підземного масопереносу, побудовані за методом характеристик. Запропоновані дві нові різницеві схеми, які дозволяють збільшувати різницевий крок за часом на 1-2 порядки без втрати точності обчислень. За допомогою методу диференціальних наближень побудовані перші диференціальні наближення різницевих схем, проведено їх порівнювальний аналіз. Теоретичні дослідження перевірені на чисельному розв’язанні модельної тестової задачі. Результати розрахунків подано у вигляді зручних для аналізу графіків і таблиць.Item Tests in English : for the 1st-year students of Baccalaureate(1999) Semyankiv, Iryna; Shugai, AllaДана збірка тестів розрахована на перший рік вивчення курсу "General English" в НаУКМА. Вона може використовуватись студентами під час підготовки до поточних тестів, а також викладачами як зразок під час укладання тестів для планового контролю набутих студентами умінь і навичок в обсязі, передбаченому програмою. Крім тестів, у збірці подано зразки залікових карток, метою яких є перевірка навичок усіх видів мовленнєвої діяльності.Item Paragraph writing: specific nature of teaching 1st year General English students(2000) Semyankiv, I.; Shuhai, AllaНаписання параграфа (paragraph): особливості навчання студентів 1-го курсу за програмою загальна англійськаItem Про вимоги поточного тестування з англійської мови НаУКМА(2000) Батурська, Лариса; Омельяненко, Л.У статті розглядаються принципи складання надійного тексту, який би відповідав цілям певного курсу. Наводяться приклади типових завдань, аналізуються типові помилки, що підвищують суб'єктивність оцінювання тексту.Item Шляхи вдосконалення мовної підготовки науковців(2000) Василенко, І.; Куровська, О.Стаття присвячена шляхам удосконалення програми англійської мови для аспірантів, яка базу- ється на розвитку інтегрованих мовних навичок, зокрема, академічного письма та публічних ви- ступів.Item Особливості спектрографічного дослідження мовлення(2000) Федорів, Я.The paper reveals some peculiarities of the instrumental analysis of speech predetermined by the logarithmic nature of human perception and suggests the analytical-graphic method of processing the pitch parameters.Item E. L. Voynich's romantic hero in the context of neoromantic fiction(2001) Prisna, T.The work offers the analysis of certain characteristic and specific traits of the main hero in the novels "The Gadfly", "The Interrupted Friendship", and "Put Off Thy Shoes" by E.LVoynich. It reviews the evolution of Voynich's main hero within the period of 1897—1945 and registers the changes he undergoes along with the changes in the author's views and interests. The trilogy, divided in space and time, but united by one hero, offers unique opportunity to compare and draw conclusions about some characteristic features of neoromantic fiction and the development of the writer's individual style.Item Особистісний час у культурному вимірі в романі С. Рушді "Останній подих Мавра"(2001) Мазін, Д.У статті досліджується співвідношення між особистим фізичним часом персонажа та історичним поступом часу в романі C. Рушді "Останній подих Мавра". Розглядається проблема типологічної приналежності романів C. Рушді до постколоніального або пост- мод ерністського дискурсів.Item Teaching reading skills for 1st year students(2001) Shuhai, AllaThis article is devoted to the problems of developing reading skills (skimming, scanning, intensive reading) for the 1st year students in the framework of General English Course.Item Methods that work(2001) Dukhota, O.У статті розглянуті методи, що добре зарекомендували себе у проведенні занять з англійської мови. Це — застосування дошки, вчасне вживання наочного матеріалу, мовні вправи та ігри, а також залучення автентичного матеріалу — віршів та пісень.Item Позитивний і негативний досвід кафедри англійської мови НаУКМА в текстовій перевірці знань абітурієнтів(2001) Батурська, ЛарисаУ статті висвітлюється загальна характеристика типових завдань вступного тесту з англійської мови в НаУКМА. Обговорюються критерії, змісту, методу складання й оцінювання завдань, а також вимоги, яких слід дотримуватися при складанні тесту.Item Про співвідношення між поняттями "просодія" та "інтонація"(2001) Федорів, ЯрославаНа підставі аналізу й узагальнення сучасних визначень понять "просодія" та "інтонація" автор пропонує нетрадиційний підхід до розв'язання питання про їхнє співвідношення, який дає можливість виходу на принципово новий рівень планування і проведення експериментальних і теоретичних досліджень у фонетиці та фонології.Item Пізнання в навчальному процесі(2001) Кучерова, О.The article deals with the philosophical notion of cognition as cognition in the process of education. When studying a subject students cognize not only the subject but reality through the subject as well. Cognition is an active creative process. Fallacy is considered as important as truth. Without fallacy it would be impossible to turn ignorance into knowledge. Such processes as communication, creativity, and tolerance are essential for cognition as they make the process of cognition effective. The problem of logical thinking and intuition was always disputable. The article gives advantage to intuition, although only with interaction of both logical thinking and intuition the process of cognition is possible.Item Особливості художньої актуалізації персонажів у романах С. Рушді(2001) Мазін, ДмитроУ статті розглядаються характерні особливості художньої моделі протагоністів у романах англо-індійського письменника С.Рушді, простежується взаємодія різних оповідних і семантичних елементів при текстуальному та культурологічному проявленні персонажів.Item Paragraph writing : for the 1st-year students of Baccalaureate(University of Kyiv-Mohyla Academy, 2001) Semyankiv, Iryna; Shugai, AllaParagraph writing : for the 1st-year students of Baccalaureate