Кіно-Театр. 2023. №3
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кіно-Театр. 2023. №3 by Author "Канівець, Анастасія"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Життя у корсеті(2023) Канівець, АнастасіяОсновний корсет – не той, який носять на тілі, а той, що стягує душу. Позбутися його куди важче, у людини кожної епохи він свій. Ось одне з тих послань, запропонованих своїм глядачам Марі Кройцер і Вікі Кріпс.Item Лірика і драма генерації 1990-х(2023) Канівець, АнастасіяЦьогорічне, 73-тє Берлінале (16–26 лютого) проходило під синьо-жовтим прапором: російсько-українська війна й протести в Ірані стали центральними його темами. Безпрецедентною була й українська присутність на фестивалі. Епоха 90-х нині популярна в українських кінематографістів. "Носоріг" Олега Сенцова, "Я і Фелікс" Ірини Цілик, "Ля Палісіада" Філіпа Сотниченка... Кожен із них по-своєму успішний, кожен показує якусь грань цієї непростої доби. "Ти мене любиш?" пропонує свою: тут це час переходу, прощання з минулим і рух у майбутнє. І яким би не-простим майбутнє не було – воно неуникне. Бо це і є життя.Item Українське послання Шона Пенна(2023) Канівець, АнастасіяОднією з ключових подій цьогорічного Берлінале стала прем’єра документального фільму Шона Пенна й Аарона Кауфмана "Суперсила". Відбулася вона 18 лютого, в день відкриття фестивалю; відкрив Берлінале, до речі, у своєму онлайн-зверненні президент України Володимир Зеленський, він же – центральний герой фільму. Так, у фокусі цієї кінострічки – не український народ, а саме його президент... проте тут варто враховувати генезу і непросту еволюцію самого задуму фільму. Про що, до речі, в самій "Суперсилі" досить відверто говориться, і це робить її цікавим зразком творчої саморефлексії. Услід за автором і оповідачем, Шоном Пенном, глядач кидає погляд на українську історію останнього десятиліття.