075 Маркетинг
Permanent URI for this collection
Освітня програма: "Маркетинг"
Browse
Browsing 075 Маркетинг by Author "Демчук, Зоя"
Now showing 1 - 6 of 6
Results Per Page
Sort Options
Item Email-маркетинг як спосіб залучення клієнтів у B2B- секторі(2022) Мазуркевич, Олександра; Демчук, ЗояМетою випускної кваліфікаційної роботи є дослідження теоретичних основ та формування практичних рекомендацій щодо удосконалення системи еmail-маркетингу, як способу залучення клієнтів у B2B-секторі функціонування підприємства.Item Особливості реклами та її вплив на свідомість споживачів(2023) Нечитайло, Олександра; Демчук, ЗояМетою дослідження є обґрунтування теоретико-практичних основ організації рекламної діяльності на ТОВ "Майстерня зелених стін і дахів".Item Розробка маркетингової стратегії для підприємства на прикладі АТ "Укрпошта"(2022) Ушакова, Анна; Демчук, ЗояМетою даної роботи є визначення особливостей розробки та реалізації стратегії маркетингу на прикладі підприємства АТ "Укрпошта".Item Розробка маркетингової стратегії компанії fashion-індустрії на прикладі компанії Diakovychka store(2023) Миколенко, Ірина; Демчук, ЗояМетою кваліфікаційної роботи є розробка авторської маркетингової стратегії для бренду Diakovychka Store, відштовхуючись від положення підприємства на ринку, його фінансових та маркетингових можливостей.Item Розробка плану маркетингових комунікацій для стартапу на прикладі консалтингового агентства Thinkera(2022) Роженок, Валерія; Демчук, ЗояМета дослідження кваліфікаційної роботи полягає в аналізі маркетингової комунікації українських стартапів на міжнародному ринку та розробка плану маркетингових комунікацій для стартапу Nometbin на прикладі консалтингового агентства Thinkera.Item Розробка програми виведення продукту на новий споживчий ринок(2023) Денис, Ксенія; Демчук, ЗояМетою кваліфікаційної роботи є дослідження та розробка програми, яка дозволить ефективно вивести продукт на новий споживчий ринок.