075 Маркетинг
Permanent URI for this collection
Освітня програма: "Маркетинг"
Browse
Browsing 075 Маркетинг by Author "Воропай, Ольга"
Now showing 1 - 5 of 5
Results Per Page
Sort Options
Item Гендерна складова інтегрованих маркетингових комунікацій на ринку спортивних продуктів та послуг(2023) Зозуля, Катерина; Воропай, ОльгаМетою даної дипломної роботи є дослідження сприйняття споживачами гендерних стереотипів у комплексі ІМК та вивчення різних підходів до реклами спортивних товарів та послуг з урахуванням гендерної складової для встановлення найбільш ефективних способів маркетингової комунікації з урахуванням гендерного фактору.Item Екологічний маркетинг як фактор впливу на поведінку споживача(2022) Шацька, Вікторія; Воропай, ОльгаМетою роботи є аналіз впливу інструментів екологічного маркетингу на споживача та його рішення щодо придбання товару або послуги.Item Методологія формування фешн-бренду в Люкс-сегменті(2023) Пєтухова, Вероніка; Воропай, ОльгаМетою кваліфікаційної роботи є визначення методологічних засад формування бренду в індустрії моди та формулювання практичних рекомендацій для ефективного управління брендом.Item Продакт плейсмент як інструмент маркетингової комунікації із поколінням Z(2022) Козак, Анна; Воропай, ОльгаМетою даної роботи є дослідження особливостей застосування інструментів продакт плейсменту та їхнього впливу на комунікацію брендів із представниками покоління Z.Item Розробка комплексу маркетингу в межах концепції потрійного критерію(2022) Рождественський, Владислав; Воропай, ОльгаМетою роботи є проведення ґрунтовного дослідження діяльності компаній в межах концепції потрійного критерію та формулювання рекомендацій для узгодження цієї діяльності з комплексом маркетингу підприємств автомобільної галузі Окремою метою також є вивчення наявного досвіду та надання рекомендацій використання інструментів маркетингу для покращення стійкої діяльності підприємств та зменшення факторів-демотиваторів діяльності аналізованих підприємств.