Докторські програми в Україні: досвід НаУКМА : колективна монографія
Permanent URI for this collection
Колективна праця "Докторські програми в Україні: досвід НаУКМА" підготовлена зусиллями авторського колективу Національного університету "Києво-Могилянська академія" у рамках науково- дослідної роботи "Розробка науково-освітніх принципів та нормативно- правових засад впровадження докторських (РІгО) програм в Україні", що фінансується з коштів державного бюджету.
Browse
Browsing Докторські програми в Україні: досвід НаУКМА : колективна монографія by Author "Винницький, Михайло"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Докторські програми в Україні: досвід НаУКМА : колективна монографія(Пульсари, 2010) Моренець, Володимир; Кострова, Людмила; Огаркова, Тетяна; Винницький, Михайло; Грига, ІренаКолективна праця "Докторські програми в Україні: досвід НаУКМА" підготовлена зусиллями авторського колективу Національного університету "Києво-Могилянська академія" у рамках науково- дослідної роботи "Розробка науково-освітніх принципів та нормативно- правових засад впровадження докторських (PhD) програм в Україні", що фінансується з коштів державного бюджету. Висвітлено практичний і теоретичний досвід НаУКМА у розвитку третього рівня вищої освіти, що неминуче має змінити організацію і суть традиційної аспірантури. Вміщено спостереження і матеріали загального, оглядового і, певного мірою, методологічного характеру. На рівні положень, правил, умов та обов’язків учасників освітньо-наукового процесу описано розроблені й уже чинні у НаУКМА структуровані докторські програми, додано окремі навчальні плани, методичні матеріали тощо. Для фахівців у галузі освіти і науки.Item Досвід упровадження структурованих докторських (PhD) програм у НаУКМА(Пульсари, 2010) Винницький, МихайлоРозділ з колективної монографії "Докторські програми в Україні : досвід НаУКМА", у якому описаний досвід упровадження структурованих докторських (PhD) програм у НаУКМА. Із приєднанням до Болонського процесу Україна взяла на себе зобов’язання впровадити у вітчизняну систему вищої освіти структури та навчально-наукові програми, які б відповідали вимогам і стандартам ЄС, а конкретно - Європейського простору вищої освіти (ЕНЕА) та Європейського дослідницького простору (ERA). Базовим принципом цих загальноєвропейських систем є автономія університетів - інституцій, де наука та освіта поєднуються на рівні так званого другого (магістерські програми) і третього (за європейською термінологією "докторські" чи PhD програми) циклів вищої освіти. У європейській (і світовій практиці) таке єднання здійснюється в університетських структурах типу "Школи вищих студій" (Graduate schools в англомовному світі, Ecole des hautes etudes y Франції), покликаних відігравати унікальну роль продуцента й водночас упоширювача знань у дослідницьких вищих навчальних закладах (університетах), які хоч і фінансуються повного мірою державою, а проте зберігають фінансову, наукову, освітню автономію - символічно потверджену ексклюзивним правом університетів (без втручання держави) видавати і визнавати найвищі наукові ступені та звання.Item Підготовка докторських проектів(Пульсари, 2010) Винницький, МихайлоРозділ з колективної монографії "Докторські програми в Україні : досвід НаУКМА", у якому йдеться про докторський проект – ґрунтовну письмову роботу обсягом 40-50 сторінок тексту, яку кожен докторант має подати на розгляд фахової групи своєї докторської (PhD) програми наприкінці першого року навчання. Докторські проекти розглядатиме комісія, яка складатиметься із щонайменше двох фахових експертів відповідної докторської програми та представника адміністрації Докторської школи НаУКМА. Перед початком другого року навчання кожен докторант захищатиме свій докторський проект перед відповідною комісією; успішний захист є передумовою продовження навчання в Докторській школі НаУКМА.