075 Маркетинг
Permanent URI for this collection
Освітньо-наукова програма: "Маркетинг"
Browse
Browsing 075 Маркетинг by Author "Могилова, Марина"
Now showing 1 - 5 of 5
Results Per Page
Sort Options
Item Маркетинг у забезпеченні конкурентоспроможності підприємства(2021) Марцинковська, Юлія; Могилова, МаринаМетою дослідження є удосконалення теоретичних, методичних, організаційних засад і розроблення практичних рекомендацій, спрямованих на подальший розвиток маркетингової діяльності підприємств в умовах конкуренції на ринку задля забезпечення конкурентоспроможності підприємства.Item Маркетингові методи забезпечення конкурентоспроможності підприємства(2022) Зайнчуковська, Валерія; Могилова, МаринаМета дослідження полягає в обґрунтуванні максимально ефективної стратегії ведення маркетингової політики шляхом застосування відповідних маркетингових методів для забезпечення підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства (прикладі корпорації "Рошен").Item Механізм розробки рекламної кампанії професійним рекламним агентством(2022) Юзов, Андрій; Могилова, МаринаМета дослідження – обґрунтувати та розробити механізм ефективної рекламної кампанії на прикладі діяльності digital-агентства.Item Сучасні методи оптимізації бюджету рекламних Кампаній у соціальній мережі facebook(2023) Кравченко, Аліса; Могилова, МаринаМетою магістерської роботи є дослідження методів оптимізації маркетингового бюджету в Facebook шляхом аналізу актуальних технік економії рекламних коштів (A/B тестування, cut-out audience та Pixel), визначення механізму їхньої роботи, практичній імплементації та визначення економічного ефекту шляхом опрацювання метрик фективності рекламних кампаній до та після застосування методів.Item Управління торговою маркою підприємства(2021) Бояджян, Юлія; Могилова, МаринаМетою дослідження є узагальнення і систематизація теоретичних та методологічних засад і розробка практичних, в тому числі організаційних рекомендацій, що спрямовані на підвищення ефективності системи управління торговою маркою у контексті підприємницької діяльності в конкурентних умовах.