075 Маркетинг
Permanent URI for this collection
Освітньо-наукова програма: "Маркетинг"
Browse
Browsing 075 Маркетинг by Author "Курило, Людмила"
Now showing 1 - 7 of 7
Results Per Page
Sort Options
Item Вплив сучасних маркетингових інструментів віртуальної та доповненої реальності на український бренд одягу(2022) Василик, Марина; Курило, ЛюдмилаМетою роботи є дослідження маркетингових інструментів віртуальної та доповненої реальності та розробка напрямків вдосконалення позиції бренду одягу на ринку із застосуванням найефективнішої технології.Item Вплив Інтернет-маркетингових досліджень на прийняття рішень з розвитку бізнесу(2021) Хитрук, Ілона; Курило, ЛюдмилаМетою дослідження є аналіз впливу Інтернет-маркетингових досліджень на прийняття рішень з розвитку бізнесу з огляду на проведене дослідження.Item Мaркетингoві зaxoди збільшення oбcягів збуту(2023) Новік, Анна; Курило, ЛюдмилаМета полягає у розгляді теоретичних та практичних засад формування та розвитку стимулюючої системи, яка сприятиме швидкій купівлі-продажу товарів та послуг на ринках України. Я планую вивчити специфіку та тенденції її функціонування, розробити практичні рекомендації та ефективні маркетингові рішення для розв'язання протиріч і пошуку компромісу взаємодії суб'єктів економічної діяльності, а також знайти оптимальний спосіб розміщення ресурсів.Item Маркетинг в управлінні збутовою діяльністю підприємства(2021) Тараненко, Анастасія; Курило, ЛюдмилаМетою роботи є дослідження системи управління збутовою діяльністю на принципах маркетингу підприємства молокопереробної галузі.Item Рекламна діяльність підприємства та напрями її удосконалення (на прикладі компанії SMNK у сфері нерухомості(2021) Олексенко, Юлія; Курило, ЛюдмилаМетою роботи є вивчення сучасних засад рекламної діяльності підприємств в конкурентному ринковому середовищі, вивчення теоретичних основ і методів впровадження рекламної діяльності в практику підприємств та формування практичних рекомендацій для удосконалення рекламної діяльності підприємств у сфері нерухомості з метою збільшення її ефективності та, як наслідок, зростання попиту.Item Роль та основні напрямки розвитку інтернет-маркетингу(2020) Звірянський, Олександр; Курило, ЛюдмилаМетою роботи є розробка комплексу інтернет-маркетингу для досліджуваного підприємства.Item Формування позитивного іміджу авіакомпанії "SkyUp" із застосуванням маркетингового інструментарію(2021) Ніколаєва, Вероніка; Курило, ЛюдмилаМетою роботи є надання теоретико-методичних та практичних рекомендацій щодо формування позитивного іміджу авіакомпанії "SkyUp" із застосування сучасного маркетингового інструментарію.