075 Маркетинг
Permanent URI for this collection
Освітньо-наукова програма: "Маркетинг"
Browse
Browsing 075 Маркетинг by Author "Ковшова, Ірина"
Now showing 1 - 7 of 7
Results Per Page
Sort Options
Item Диверсифікація діяльності як напрям розвитку та посилення конкурентних переваг мовної школи "Lingua Point"(2021) Заславська, Валерія; Ковшова, ІринаМетою роботи є надання теоретико-методичних та практичних рекомендацій диверсифікації діяльності підприємства як напряму розвитку та посилення конкурентних переваг на ринку.Item Особливості маркетингових стратегій на ринку ігрового кіно(2023) Васютович, Анастасія; Ковшова, ІринаМетою роботи є надання теоретико-методичних і практичних рекомендацій щодо особливостей формування маркетингових стратегій на ринку ігрового кіно.Item Особливості маркетингового моніторингу фінансових послуг компанії Монобанк(2022) Глущенко, Вікторія; Ковшова, ІринаМетою роботи є надання теоретико-методичних та практичних рекомендацій щодо особливостей маркетингового моніторингу фінансових послуг компанії Монобанк.Item Технологічний маркетинг як засіб ефективного розвитку підприємства(2022) Бабич, Юлія; Ковшова, ІринаМетою роботи є надання теоретико-методичних та практичних рекомендацій щодо ефективного формування та розвитку системи технологічного маркетингу на підприємстві.Item Удосконалення маркетингової стратегії стимулювання збуту продукції компанії Eat Easy(2020) Мріх, Ольга; Ковшова, ІринаМетою даної роботи є аспекти геймізації як сучасного напряму маркетингової діджиталізації.Item Удосконалення рекламної діяльності Підприємства(2023) Талдикіна, Христина; Ковшова, ІринаМетою роботи є надання теоретико-методичних і практичних рекомендацій щодо удосконалення рекламної діяльності підприємства та визначення особливостей різних аспектів рекламних заходів після проведення аналізу.Item Фірмовий стиль як маркетинговий інструмент формування бренду компанії(2021) Ніколаєва, Олександра; Ковшова, ІринаМетою роботи є надання теоретико-методичних та практичних рекомендацій щодо особливостей розробки та імплементації фірмового стилю як маркетингового інструменту формування бренду компанії.