Кафедра маркетингу та управління бізнесом
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра маркетингу та управління бізнесом by Author "Гуменна, Олександра"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Маркетингова стратегія просування інноваційних продуктів на ринку FMCG(2022) Бедій, Назар; Гуменна, ОлександраМетою роботи є надання теоретико-методичних та практичних рекомендацій щодо формування, впровадження та оцінювання ефективної маркетингової стратегії просування інноваційних продуктів на FMCG-ринку, як необхідного і фундаментального елементу успішного запуску нових продуктів (брендів) на ринок.Item Маркетингові стратегії для інноваційних продуктів(2024) Мусієнко, Віктор; Гуменна, ОлександраМета дослідження полягає в узагальненні теоретико-практичних засад та розробці практичних рекомендацій щодо ефективної побудови маркетингових стратегій для інноваційних продуктів.Item Розробка стратегії просування інноваційних продуктів(2020) Кучер, Мар’яна; Гуменна, ОлександраДипломна робота викладена на 116 сторінках, вона містить 3 розділи, 53 ілюстрації, 33 таблиці, 40 джерел в переліку посилань. Об'єктом розгляду є стратегія просування інноваційного сервісу. Предмет роботи - кампанія просування сервісів компанії Erbis через цифрові канали для двох цільових аудиторії. Метою роботи є визначення особливостей просування інноваційного продукту або сервісу на прикладі компанії Erbis, визначення ролі каналів взаємодії із цільовою аудиторією та форматів в рамках дослідження стратегії просування інноваційного продукту. У першому розділі представлені основні аспекти просування інноваційних продуктів, методи та підходи до вибору стратегії та каналів просування. У другому розділі – характеристика компанії та цільової компанії Erbis, також представлено теоретичний базис для промо. Третій розділ дипломної роботи представляє хід проведення кампанії з практичними прикладами на основі результатів проведення першого етапу кампанії та подальше моделювання з визначенням факторів випливу та оцінювання ефективності. За результатами роботи зроблено висновки та пропозиції щодо вдосконалення подальшого просування сервісів компанії.