Теоретико-методологічні підходи до розробки концепцій виховання молоді в історії педагогічної думки

Loading...
Thumbnail Image
Date
2005
Authors
Кондратюк, Ольга
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Статтю присвячено розгляду теоретико-методологічних основ морально-етичного виховання молоді у вищих навчальних закладах та формування високого рівня гуманітарної освіти серед студентів. З цією метою здійснено аналіз основних концепцій навчання та виховання в історії педагогічної думки, які 6 могли сприяти гуманітаризації навчально-виховного процесу у ВИЗ.
Description
The article is dedicated to examination of theoretical and methodological basics of the moral and ethical upbringing in the high schools and forming of the high level of humanitarian education among students. Aimed to this, analysis of the main concepts of studying and upbringing in the history of pedagogical thought is made, which would be able to promote humanitarization of studying process in the high schools, formation of the conceptual pedagogical approach in the process of moral and ethical upbringing of the student youth.
Keywords
морально-етичне виховання, молодь, Вищі навчальні заклади, гуманітарна освіта, студенти, навчання, історія педагогічної думки, навчально-виховний процес, the high schools, humanitarian education, the history of pedagogical science
Citation
Кондратюк Ольга Петрівна. Теоретико-методологічні підходи до розробки концепцій виховання молоді в історії педагогічної думки / О. П. Кондратюк // Наукові записки НаУКМА. - 2005. - Т. 47 : Педагогічні, психологічні науки та соціальна робота. - С. 3-7.