Значення освіти: на шляху до моніторингу та оцінки зобов'язань держави щодо виконання міжнародного пакту про економічні, соціальні та культурні права

Loading...
Thumbnail Image
Date
2006
Authors
Сватко, Юрій
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
У статті на підставі визначення поняття «освіта» розглянуто предметне значення освіти, здійснено його аспектизацію, уточнено конкретні цілі й завдання освіти відповідно до її основних рівнів і з точки зору реалізації права на освіту. В результаті співвіднесення предметної галузі «ЗНАЧЕННЯ ОСВІТИ», аспектизованої в універсальному, актуальному й національному вимірах, зі сферами «ЛЮДИНА», «СУСПІЛЬСТВО», «СУСПІЛЬСТВО ЗНАНЬ», «ДЕРЖАВА», «СВІТ» презентується сучасний «образ світу» в фокусі його освітньої складової.
Description
In the article, the subject meaning of education is studied on the basis of defining the notion of «education», its aspects are specified, and particular goals and tasks of education qualified according to its key levels and from the viewpoint of realization of the right to education. As the result of correlation between the subject field «THE PURPOSE of EDUCATION» being specified in the aspects of the universal, the actual and the national dimensions, on the one side, and the domains of «MAN», «SOCIETY», «KNOWLEDGE SOCIETY», «STATE» and the «WORLD», on the other side, the contemporary image of the world is presented as seen in the focus of its education component.
Keywords
поняття "освіта", право на освіту, суспільство знань
Citation
Сватко Юрій Іванович. Значення освіти : на шляху до моніторингу та оцінки зобов'язань держави щодо виконання міжнародного пакту про економічні, соціальні та культурні права / Ю. І. Сватко // Наукові записки НаУКМА. - 2006. - Т. 59 : Педагогічні, психологічні науки та соціальна робота. - С. 3-8.