Контамінація християнського та радянського міфів у «селянській трилогії» Миколи Куліша
Loading...
Date
2007
Authors
Гай, Є.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
У статті простежується процес поєднання та руйнування радянського та християнського міфів у творах «селянської трилогії» М. Куліша, що відбувається за рахунок встановлення знаку рівності між християнським та радянським світами та постійної гри з основними концептами – хліб, церква (релігія) та опіум (самогон). Через зазначені концепти до текстів залучаються елементи поетики символізму та експресіонізму, що свідчить про модерністський характер «селянської трилогії» М. Куліша.
The article traces the processes of the combination and destruction of Christian and Soviet myths in M. Kulish’s «Rural Trilogy», made possible by the equation of the Christian world with its Soviet counterpart, and by continuous play with the key concepts of bread, church (religion) and opium («moonshine»). The elements of symbolist and expressionist poetics appear in the drama texts with the help of these concepts, which testifies to the modernist character of the «Rural Trilogy».
The article traces the processes of the combination and destruction of Christian and Soviet myths in M. Kulish’s «Rural Trilogy», made possible by the equation of the Christian world with its Soviet counterpart, and by continuous play with the key concepts of bread, church (religion) and opium («moonshine»). The elements of symbolist and expressionist poetics appear in the drama texts with the help of these concepts, which testifies to the modernist character of the «Rural Trilogy».
Description
Keywords
селянської трилогії, М. Куліш, зміна світоглядних парадигм, 97, Комуни в степах
Citation
Гай Є. О. Контамінація християнського та радянського міфів у «селянській трилогії» Миколи Куліша / Є. О. Гай // Наукові записки НаУКМА. - 2007. - Т. 72: Філологічні науки. - С. 12-17