Персnективи філософської освіти в Україні у світлі стратегічних завдань ЮНЕСКО в галузі філософії
Loading...
Date
2011
Authors
Сватко, Юрій
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Плідні багаторічні партнерські контакти у царині обміну інформацією та документацією між кафедрою ЮНЕСКО "Права
людини, мир, демократія, толерантність і взаєморозуміння між народами" в Національному університеті "Києво-Могилянська
академія", що їі автор має честь офіційно очолювати з 1998 року, і Штаб-квартирою ЮНЕСКО в Парижі уприроднюють переважний наголос на складних, максимально зацікавлених відносинах Організації з філософією як формою суспільної свідомості, специфічною інтелектуальною практикою й узагалі - видом знання. Автор переконаний, що саме з огляду на ці відносини та отримані в їхньому "силовому полі" висновки й концептуальні продукти можна буде надалі вимірювати й оцінювати перспективи, що реально відкриваються тут для розбудови філософської освіти. В цьому випадку мається на увазі, в тому числі, й "Простір філософування" у новій, незалежній Україні, з урахуванням такого визначального вектора її нинішнього розвитку, як "повернення до великого світу".
Description
Keywords
ЮНЕСКО, філософська освіта, Україна, філософія, philosophy, Києво-Могилянська академія, "Україна - ЮНЕСКО", 12 травня 1964 р., розділ монографії
Citation
Сватко Ю. Персnективи філософської освіти в Україні у світлі стратегічних завдань ЮНЕСКО в галузі філософії // Філософська освіта в Україні: історія і сучасність : [колективна монографія / Ткачук М. Л. ... [та ін.] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія". - Київ : [Аграр Медіа Груп], 2011. - с. 230-288.