Цифровий маркетинг: очікування та реальність
Loading...
Date
2025
Authors
Горбань, Світлана
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавничий дім "Києво-Могилянська академія"
Abstract
Матеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.
Description
Keywords
цифрові медіа, вірусний маркетинг, цифрова реклама, менталітет користувача, матеріали конференції
Citation
Горбань С. Ф. Цифровий маркетинг: очікування та реальність / Горбань С. Ф. // Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р. : у 2 т. / відп. ред. та упоряд.: В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025. - T. 2. - C. 195-198.