Маркетинг аграрної продукції в умовах цифрової трансформації

Loading...
Thumbnail Image
Date
2025
Authors
Беженар, І.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавничий дім "Києво-Могилянська академія"
Abstract
Матеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.
Description
Keywords
аграрна економіка, глобалізація, цифровізація, трансформація, матеріали конференції
Citation
Беженар І. М. Маркетинг аграрної продукції в умовах цифрової трансформації / Беженар І. М. // Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р. : у 2 т. / відп. ред. та упоряд.: В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025. - Т. 2. - С. 339-342.
Collections