Вплив інновацій та цифрових технологій на трансформацію маркетингового менеджменту
Loading...
Date
2025
Authors
Ковшова, Ірина
Гриджук, Ірина
Кирилюк, Андрій
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавничий дім "Києво-Могилянська академія"
Abstract
Підрозділ 8.7. монографії "Трансформація бізнесу в контексті глобальних викликів сталого розвитку", у якому йдеться про вплив інновацій та цифрових технологій на трансформацію маркетингового менеджменту.
Description
Keywords
Citation
Ковшова І. О. Вплив інновацій та цифрових технологій на трансформацію маркетингового менеджменту / Ковшова І. О., Гриджук І. А., Кирилюк А. В. // Трансформація бізнесу в контексті глобальних викликів сталого розвитку : монографія / під заг. ред. Храпкіної В. В., Пічик К. В. ; Національний університет "Києво-Могилянська академія". - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025. - [Підрозділ] 8.7. - C. 640-649.