Вплив інновацій та цифрових технологій на трансформацію маркетингового менеджменту

Loading...
Thumbnail Image
Date
2025
Authors
Ковшова, Ірина
Гриджук, Ірина
Кирилюк, Андрій
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавничий дім "Києво-Могилянська академія"
Abstract
Підрозділ 8.7. монографії "Трансформація бізнесу в контексті глобальних викликів сталого розвитку", у якому йдеться про вплив інновацій та цифрових технологій на трансформацію маркетингового менеджменту.
Description
Keywords
Citation
Ковшова І. О. Вплив інновацій та цифрових технологій на трансформацію маркетингового менеджменту / Ковшова І. О., Гриджук І. А., Кирилюк А. В. // Трансформація бізнесу в контексті глобальних викликів сталого розвитку : монографія / під заг. ред. Храпкіної В. В., Пічик К. В. ; Національний університет "Києво-Могилянська академія". - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025. - [Підрозділ] 8.7. - C. 640-649.