Соціальна згуртованість та соціальна відповідальність як засоби просування бренду ЗВО у цифровому середовищі

Loading...
Thumbnail Image
Date
2021
Authors
Россоха, Володимир
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Liha-Pres
Abstract
Матеріали Всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації "Особливості формування і напрями розвитку бренду закладу вищої освіти у цифровому середовищі", 4 листопада – 15 грудня 2024 року.
Description
Keywords
заклад вищої освіти (ЗВО), соціальна згуртованість, стратегії соціальної згуртованості, соціальний капітал, Національний університет "Києво-Могилянська академія", матеріали виступу
Citation
Россоха В. В. Соціальна згуртованість та соціальна відповідальність як засоби просування бренду ЗВО у цифровому середовищі / Россоха В. В. // Особливості формування і напрями розвитку бренду закладу вищої освіти у цифровому середовищі : Всеукраїнське науково-педагогічне підвищення кваліфікації, 4 листопада – 15 грудня 2024 року / Полтавський державний аграрний університет, Центр українсько-європейського наукового співробітництва. - Львів ; Торунь : Liha-Pres, 2024. - C. 80-84.