Використання відео-контенту для просування сучасних підприємств

Loading...
Thumbnail Image
Date
2024
Authors
Горська, Катерина
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавничий дім "Києво-Могилянська академія"
Abstract
Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.
Description
Keywords
стратегія просування, Інтернет-присутність бізнесу, PPC (контекстна реклама та таргетована реклама), HubSpot, Wyzowl, використання платних оголошень, матеріали конференції
Citation
Горська К. Ю. Використання відео-контенту для просування сучасних підприємств / Горська К. Ю. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024 - Т. 2. - С. 195-197.