Оцінка ефективності використання influence-маркетингу та його вплив на маркетингову діяльність підприємства

Loading...
Thumbnail Image
Date
2024
Authors
Волохатюк, Дар`я
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавничий дім "Києво-Могилянська академія"
Abstract
Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.
Description
Keywords
впливові особистості, авторитет, нарощувати аудиторію, інфлюєнсер, систематичний моніторинг, матеріали конференції
Citation
Волохатюк Д. О. Оцінка ефективності використання influence-маркетингу та його вплив на маркетингову діяльність підприємства / Волохатюк Д. О. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 2. - C. 276-278.