Сучасні тренди в маркетингових комунікаціях
Loading...
Date
2024
Authors
Роєнко, Анастасія
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавничий дім "Києво-Могилянська академія"
Abstract
Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.
Description
Keywords
адаптація, інноваційні інструменти, імідж компанії, COVID-19, міленіал, бебі-бумер, User-Generated Content (UGC), buzz-ефект, матеріали конференції
Citation
Роєнко А. А. Сучасні тренди в маркетингових комунікаціях / Роєнко А. В. ; науковий керівник: Гуменна О. В. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 2. - C. 301-304.