Значення soft skills для бізнесу у 21 столітті

Loading...
Thumbnail Image
Date
2024
Authors
Нікіфоренко, А.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавничий дім "Києво-Могилянська академія"
Abstract
Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.
Description
Keywords
лідер, EQ – емоційний інтелект, комунікація, міжособистісне спілкування, hard skills, емпатія, McKinsey & Company, матеріали конференції
Citation
Нікіфоренко А. А. Значення soft skills для бізнесу у 21 столітті / Нікіфоренко А. А. ; науковий керівник: Курило Л. І. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 1. - C. 119-121.