С7 Журналістика
Permanent URI for this collection
Освітня програма: "Зв’язки з громадськістю"
Browse
Recent Submissions
Item Комунікаційна стратегія для християнського радіо TWR.UA(2025) Яремчук, Ірина; Цимбалюк, ВалерійМета дипломної роботи – це розробка комунікаційної стратегії для подолання стереотипів у потенційної цільової аудиторії.Item Комунікаційна стратегія для 12 бригади спеціального призначення НГУ "Азов"(2025) Юдін, Єгор; Чекмишев, ОлександрМета цієї наукової роботи полягає в тому, щоб продемонструвати потенціал застосування комунікаційних стратегій в армійських структурах, а також висунути власні пропозиції стосовно покращення вже нині існуючих комунікаційних практик підрозділу.Item Комунікаційна стратегія для фандрейзингової платформи UNITED24(2025) Щербатюк, Юлія; Коник, ДмитроМета роботи полягає у створенні комунікаційної стратегії для фандрейзингової платформи UNITED24, яка дозволить відновлювати, підтримувати та залучати інтерес іноземної аудиторії до України, що сприятиме активному закриттю актуальних зборів, а також побудови сильного позитивного іміджу України серед міжнародної громадськості.Item Комунікаційна стратегія для асоціації резидентів Diia.City United(2025) Чкалова, Софія; Добрунова, Дар`яМетою кваліфікаційної роботи є створення комунікаційної стратегії для асоціації резидентів Diia.City United для підвищення впізнаваності спілки, залучення нових учасників до об’єднання та формування позитивного ставлення до неї.Item PR-стратегія для української громадської організації "Фонд Маша"(2025) Чайка, Лілія; Левцун, ОлександрМета роботи: створити PR-стратегію для ГО "Фонд Маша" задля більшої її популяризації та вибудувати чітку комунікацію, яка допоможе зміцнити позиції цієї організації серед інших та стати одним із провідних фондів України.Item Комунікаційна стратегія для Національного театру імені Івана Франка(2025) Федченко, Владислава; Коник, ДмитроМета дослідження полягає в аналізі наявних PR-активностей театру та створенні комунікаційної стратегії для нього.Item Комунікаційна кампанія для інформаційного агентства "Мілітарний портал"(2025) Тимошенко, Петро; Титарчук, ІринаМетою роботи є створення комунікаційної кампанії для "Мілітарного порталу" задля просування та популяризації компетентних медіа в українському суспільстві.Item PR-стратегія для громадської організації "Теплосердні"(2025) Зайченко, Дарина; Мельник, АнатолійМета роботи – розробити PR-стратегію для ГО "Теплосердні".Item Комунікаційна кампанія для групи компаній "Епіцентр"(2025) Тернова, Анна; Щербина, ВікторМетою кваліфікаційної роботи є розробка комунікаційної кампанії для вирішення кадрової кризи мережі компаній "Епіцентр" з урахуванням потенційних репутаційних наслідків, пов’язаних з особистістю Олександра Гереги.Item PR-стратегія для творчого обʼєднання "AMÆNTES"(2025) Свинаренко, Діана; Титарчук, ІринаМетою роботи є розробка PR-стратегії для творчого об'єднання "AMÆNTES" задля підвищення впізнаваності їхнього продукту, формування позитивного іміджу, залучення нових глядачів та партнерів, а також популяризації українського театрального мистецтва.Item Комунікаційна кампанія для книгарні-кав’ярні "Сенс"(2025) Сухомлин, Іван; Мельник, АнатолійМетою даної кваліфікаційної роботи є створення цілісної, актуальної та ефективної комунікаційної кампанії для книгарень-кав’ярень "Сенс", що спрямована на інформування громадськості про особливості формату книгарні-кав’ярні, залучення нової аудиторії до взаємодії з організацією, її продуктами та послугами, а також на зміцнення іміджу книгарень-кав’ярень "Сенс" як провідних закладів унікального формату.Item Розробка PR-кампанії модернізованої моделі Volkswagen Golf x Marchuk в Україні(2025) Сніжко, Олександра; Цимбалюк, ВалерійМетою роботи є розробка PR-кампанії задля покращення репутації Volkswagen серед українських споживачів та впровадження діяльності в стратегію сталого розвитку організації.Item PR-кампанія для центру протезування та реабілітації Superhumans(2025) Середюк, Анастасія; Сусська, ОльгаМетою кваліфікаційної роботи є створення PR-кампанії для центру протезування та реабілітації Superhumans, спрямованої на підвищення уваги до проблеми стигматизації людей з протезами та зменшення її впливу.Item Комунікаційна кампанія з метою інформування та залучення молоді до реалізації молодіжної політики, у рамках міжнародної ініціативи "Партнерство "Відкритий Уряд" в Україні"(2025) Рябов, Глєб; Тітаренко, ІринаМетою роботи є розробка комунікаційної кампанії з метою інформування та залучення молоді до реалізації молодіжної політики, у рамках міжнародної ініціативи "Партнерство "Відкритий Уряд" в Україні".Item Комунікаційна стратегія для бренду Swarovski(2025) Прокопець, Софія; Зінченко, АллаМета кваліфікацій ної роботи є розробка ефективної комунікаційної стратегії для бренду Swarovski.Item Комунікаційна стратегія для Українського інституту з підтримки української ідентичності серед мігрантів за кордоном(2025) Пономаренко, Анастасія; Левцун, ОлександрМета дослідження: створення ефективної комунікаційної стратегії, спрямованої на підтримку української національної ідентичності громадян України, які перебувають за кордоном як мігранти.Item Комунікаційна кампанія для платформи українських брендів "Всі.Свої"(2025) Підкошена, Дарія; Титарчук, ІринаМета роботи. Розробити комунікаційну кампанію для платформи "Всі.Свої", спрямовану на підтримку та просування українських виробників в умовах війни та складної економічної ситуації в Україні.Item Комунікаційна стратегія для програми колаборації Rosa та Lamel(2025) Підгорна, Валерія; Сусська, ОльгаМета роботи. Розробити піар-кампанію як втілення ідеї колаборації для українських компаній Rosa та Lamel, а також запропонувати комунікаційний супровід цієї кампанії.Item Комунікаційна стратегія для програм з підтримки ВПО БФ "Карітас України"(2025) Нєкрасова, Аріна; Коник, ДмитроМета – розробити ефективну комунікаційну стратегію для програм з підтримки працевлаштування ВПО, які реалізує БФ "Карітас України".Item Комунікаційна стратегія для ДепДекору(2025) Найденко, Даниїл; Цимбалюк, ВалерійМета роботи: розробити комунікаційну стратегію для ДепДекору, що допоможе їм закріпити свою репутацію авангардної молодіжної організації з декорування, що є професіоналами своєї сфери, та є помітною частиною української культури.