С7 Журналістика
Permanent URI for this collection
Освітня програма: "Зв’язки з громадськістю"
Browse
Browsing С7 Журналістика by Title
Now showing 1 - 20 of 68
Results Per Page
Sort Options
Item PR- стратегія для неурядової організації "Доступно.UA"(2024) Кушнір, Тетяна; Добрунова, Дар'яМетою кваліфікаційної роботи є створення PR-стратегії для неурядової організації "Доступно.UA" для підвищення впізнаваності організації, формування позитивного ставлення до неї та залучення нових партнерів до співпраці.Item PR-cтратегія для українського бренду одягу mio.boutique.official(2024) Варениця, Марія; Мельник, АнатолійМетою даної кваліфікаційної роботи є розробка та впровадження комплексної PR-стратегії, спрямованої на підвищення рівня впізнаваності жіночого бренду одягу в мережі інтернет.Item PR-кампанія для центру протезування та реабілітації Superhumans(2025) Середюк, Анастасія; Сусська, ОльгаМетою кваліфікаційної роботи є створення PR-кампанії для центру протезування та реабілітації Superhumans, спрямованої на підвищення уваги до проблеми стигматизації людей з протезами та зменшення її впливу.Item PR-кампанії з протидії російській дезінформації для міністерства культури й інформаційної політики України(2024) Кадіна, Вікторія; Тітаренко, ІринаМетою кваліфікаційної роботи є розробка комунікаційної кампанії, спрямованої на зміну поведінки цільової аудиторії, ґрунтуючись на результатах ситуаційного аналізу й дослідженні успішних кейсів.Item PR-стратегія для громадської організації "Теплосердні"(2025) Зайченко, Дарина; Мельник, АнатолійМета роботи – розробити PR-стратегію для ГО "Теплосердні".Item PR-стратегія для запуску Petcube Health+: смарт-рішення для моніторингу здоров'я домашніх тварин(2025) Марцун, Світлана; Коник, ДмитроМета роботи - розробити та обґрунтувати ефективну PR-стратегію для запуску Petcube Health+ на українському ринку, що враховує особливості цільової аудиторії, конкурентного середовища та специфіку технологічного продукту.Item PR-стратегія для компанії Archimatika(2025) Димчук, Катерина; Мельник, АнатолійМета роботи – створити комунікаційну стратегію для архітектурної компанії Archimatika, яка приверне увагу до робіт та проєктів компанії, підвищить її впізнаваність як серед користувачів, так і серед потенційних покупців та партнерів компанії.Item PR-стратегія для криптобіржі BINANCE(2024) Данілова, Марія; Мельник, АнатолійМетою дослідження є розробка PR-стратегії для криптобіржі Binance задля вирішення PR-проблеми, що зумовлена втратою довіри користувачів до біржі через зміну в роботі алгоритмів, а також реалізації сформульованих цілей.Item PR-стратегія для Національного музею народної архітектури та побуту України(2025) Касаткіна, Ілона; Мельник, АнатолійМетою дослідження є розробка ефективної PR-стратегії для НМНАПУ, яка сприятиме його популяризації, підвищенню впізнаваності серед громадськості, залученню нових відвідувачів, формування позитивного іміджу музею.Item PR-стратегія для промоутерської компанії “Global Ukrainian Promotion” з підвищення впізнаваності боксерів(2025) Гудим, Дарина; Цимбалюк, ВалерійМетою нашої роботи є швидке, органічне та ефективне просування промоутерської компанії "Global Ukrainian Promotion", а саме її боксерів, та підвищення іміджу, репутації й створення довіри до промоутерської компанії, щоб в подальшому залучати боксерів-початківців до співпраці.Item PR-стратегія для творчого обʼєднання "AMÆNTES"(2025) Свинаренко, Діана; Титарчук, ІринаМетою роботи є розробка PR-стратегії для творчого об'єднання "AMÆNTES" задля підвищення впізнаваності їхнього продукту, формування позитивного іміджу, залучення нових глядачів та партнерів, а також популяризації українського театрального мистецтва.Item PR-стратегія для української громадської організації "Фонд Маша"(2025) Чайка, Лілія; Левцун, ОлександрМета роботи: створити PR-стратегію для ГО "Фонд Маша" задля більшої її популяризації та вибудувати чітку комунікацію, яка допоможе зміцнити позиції цієї організації серед інших та стати одним із провідних фондів України.Item PR-стратегія популяризації української мови в Європі для Міністерства культури та інформаційної політики України(2024) Ігнатова, Анфіса; Сусська, ОльгаМетою кваліфікаційної роботи є створення PR-стратегії для Міністерства культури та інформаційної політики України на основі дослідження поширеності української мови за кордоном та пошук ефективних методів її популяризації, задля збільшення поінформованості, зміни ставлення та залучення іноземців до вивчення культури, історії України та української мови.Item PR-стратегія підтримки європейської інтеграції України для Урядового офісу координації європейської та євроатлантичної інтеграції(2025) Кошман, Вікторія; Титарчук, ІринаМета дослідження: розробити PR-Стратегію для Урядового офісу координації європейської та євроатлантичної інтеграції на основі існуючої комунікаційної стратегії з питань європейської інтеграції України на період до 2026 року.Item Застосування інструментів ребрендингу у процесі формування нового іміджу компанії на прикладах X (Twitter) та Meta (Facebook)(2024) Вергілес, Анастасія; Сусська, ОльгаМетоди дослідження: Дослідження ґрунтується на сукупності методів наукового пізнання. Аналітичний метод та методи співставлення і порівняння дозволяють дослідити передумови, еволюцію та етапи ребрендингу, а також виявити позивні та негативні приклади ребрендингу компаній в Україні та світі. У дослідженні використовувалися такі наукові методи, як: узагальнення та опис для розуміння брендингу та ребрендингу, систематизація та порівняння для виділення тенденцій ребрендингу, опитування респондентів та фокус групи для більш глибокого розуміння потреб та вподобань аудиторії.Item Комунікаційна кампанія для групи компаній "Епіцентр"(2025) Тернова, Анна; Щербина, ВікторМетою кваліфікаційної роботи є розробка комунікаційної кампанії для вирішення кадрової кризи мережі компаній "Епіцентр" з урахуванням потенційних репутаційних наслідків, пов’язаних з особистістю Олександра Гереги.Item Комунікаційна кампанія для книгарні-кав’ярні "Сенс"(2025) Сухомлин, Іван; Мельник, АнатолійМетою даної кваліфікаційної роботи є створення цілісної, актуальної та ефективної комунікаційної кампанії для книгарень-кав’ярень "Сенс", що спрямована на інформування громадськості про особливості формату книгарні-кав’ярні, залучення нової аудиторії до взаємодії з організацією, її продуктами та послугами, а також на зміцнення іміджу книгарень-кав’ярень "Сенс" як провідних закладів унікального формату.Item Комунікаційна кампанія для платформи українських брендів "Всі.Свої"(2025) Підкошена, Дарія; Титарчук, ІринаМета роботи. Розробити комунікаційну кампанію для платформи "Всі.Свої", спрямовану на підтримку та просування українських виробників в умовах війни та складної економічної ситуації в Україні.Item Комунікаційна кампанія для фонду розвитку інновацій(2025) Малюх, Марія; Левцун, ОлександрМетою даної кваліфікаційної роботи є розробка та обґрунтування комунікативної кампанії для Фонду Розвитку Інновацій, спрямованої на поліпшення його впізнаваності та залучення студентської молоді до участі в конкурсних програмах.Item Комунікаційна кампанія для інформаційного агентства "Мілітарний портал"(2025) Тимошенко, Петро; Титарчук, ІринаМетою роботи є створення комунікаційної кампанії для "Мілітарного порталу" задля просування та популяризації компетентних медіа в українському суспільстві.