Психологія реклами, РR та іміджмейкінгу
Loading...
Date
2024
Authors
Брик, Оксана
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Дірект Лайн
Abstract
Розділ методичного посібника "Психолого-педагогічний практикум", Ч. 5, 2024.
Description
The discipline is aimed at providing psychological competence regarding tools and technologies of social influence in advertising, PR and image making to be used in selection and development of one’s own model of behavior, and acquisition of relevant practical skills.
Keywords
реклама, імідж, психологія реклами, паблік рилейшнз, іміджмейкінг, психологічний вплив, психологічні засоби, адресат впливу, розділ методичного посібника, advertisement, image, psychology of advertising, public relations, image making, psychological influence, psychological tools, addressee of influence
Citation
Брик О. М. Психологія реклами, РR та іміджмейкінгу / Брик О. М. // Психолого-педагогічний практикум : [методичний посібник] / Національний університет "Києво-Могилянська академія". - Київ : Дірект Лайн, 2024. - Ч. 5. - С. [3-8].