Трансформація підходів у маркетингу в постпандемічний період

Loading...
Thumbnail Image
Date
2022
Authors
Храпкіна, Валентина
Трушкіна, Наталія
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Інтерсервіс
Abstract
Підрозділ 1.3. з колективної монографії "Трансформація підходів в управлінні та маркетингу у постпандемічний період".
Description
Keywords
цифрова трансформація , цифровізація, цифровий маркетинг, електронний бізнес, канали цифрового маркетингу, підрозділ монографії
Citation
Храпкіна В. В. Трансформація підходів у маркетингу в постпандемічний період / [Храпкіна В. В., Трушкіна Н. В.] // Трансформація підходів в управлінні та маркетингу у постпандемічний період : колективна монографія / [під заг. ред. Храпкіної В. В., Пічик К. В.] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія". - Київ : Інтерсервіс, 2022. - [Підрозділ] 1.3. - C. 25-37.