Трансформація підходів в управлінні та маркетингу у постпандемічний період : колективна монографія

Loading...
Thumbnail Image
Date
2022
Authors
Курило, Людмила
Боднар, Ольга
Гуторов, Андрій
Гасанов, Муртаза
Храпкіна, Валентина
Трушкіна, Наталія
Матукова, Ганна
Коверга, Сергій
Матукова-Ярига, Дар’я
Гурман, Олена
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Інтерсервіс
Abstract
Колективна монографія "Трансформація підходів в управлінні та маркетингу у постпандемічний період".
Description
Keywords
пандемія COVID-19, постпандемічний період, біржовий ринок України, конкурентоспроможність підприємств, ринок праці, цифровий маркетинг, монографія
Citation
Трансформація підходів в управлінні та маркетингу у постпандемічний період : колективна монографія / [Курило Л. І., Боднар О. В., ... Храпкіна В. В. та ін. ; під заг. ред. Храпкіної В. В., Пічик К. В.] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія". - Київ : Інтерсервіс, 2022. - 282 с. - https://doi.org/10.35668/978-966-999-229-1. Автори: Боднар О. В., Курило Л. І., Пріб К. А., Храпкіна В. В., Чала Н. Д., Воропай О. К., Пічик К. В., Романченко Н. В., Волошин А. В. та ін. - Авт. зазначено на звороті тит. листа.