Мистецтво залучення уваги споживачів: роль засобів виразності у візуальному маркетингу

Loading...
Thumbnail Image
Date
2023
Authors
Ковшова, Ірина
Трохименко, Маргарита
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавничий дім "Києво-Могилянська академія"
Abstract
Матеріали доповіді учасників міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.
Description
Keywords
споживач, візуальний маркетинг, маркетингова комунікація, засоби виразності, алюзія, матеріали конференції
Citation
Ковшова І. О. Мистецтво залучення уваги споживачів: роль засобів виразності у візуальному маркетингу / Ковшова І. О., Трохименко М. Г. // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", 18-19 квітня 2023 р. / відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023. - T. 1. - C. 297-299.