Система управління клієнтами (CRM) авто-ділера

Loading...
Thumbnail Image
Date
2021
Authors
Романенко, Михайло
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Протягом виконання даної роботи було проаналізовано підходи для створення і впровадження CRM-систем для різних типів бізнесу порівняно їх переваги, недоліки і сценарії застосування, розроблено власну CRM-систему на базі платформи Terrasoft Studio Creatio для автодилерського центру. Реалізовані можливості: планування тест-драйвів, облік звернень і відслідковування виконання роботи по ним в автосервісі, додавання продажів, відслідковування їх ходу, робота з лідами (потенційними клієнтами), процес конверсії ліда в клієнти.
Description
Keywords
CRM-система, автодилерський центр, Terrasoft Studio Creatio, BPMN.io, компанія-автосалон, лід (потенційний клієнт), проведення тест-драйву, бакалаврська робота
Citation