Управління комплексом маркетингових комунікацій

Loading...
Thumbnail Image
Date
2021
Authors
Рябченко, Олена
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Метою дослідження є створення на основі аналізу теоретичної бази науково-практичних засад для впровадження на підприємстві сучасного комплексу маркетингових комунікацій та методів управління ними. Початок наукового пошуку визначила робоча гіпотеза про те, що у сучасному світі, що характеризується глибинними змінами у комунікаціях як таких, виходом (а в багатьох сферах – і цілковитим переходом) маркетингових комунікацій у сферу діджитал, а також змінами у психології поведінки клієнтів, маркетингові комунікації компанії, що прагне досягти успіхів на ринку, мають бути адаптованими до використання в нових умовах, зокрема в мережі інтернет, а властиві їм інструменти – відрізнятися від тих, що застосовувалися в минулому.
Description
Keywords
маркетингові комунікації, рекламна діяльність, управління підприємством, магістерська робота
Citation