Графічні бібліотеки у мові програмування Haskell
Loading...
Date
2020
Authors
Магур, Поліна
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Графічні бібліотеки в Haskell.
У цьому розділі коротко розглядаються основні графічні бібліотеки, доступні для використання у Haskell. Метою цього розділу є змалювання загальної картини стану графіки в Haskell для того, щоб потім об’єктивно оцінити його можливості в цій сфері.
OpenGL і Haskell.
У цьому розділі детально описується принцип роботи OpenGL і особливості його реалізації в Хаскелі. Знання фундаментальних концепцій спростить пояснення коду в розділі №3.
Застосовуючи теорію на практиці
У цьому розділі покроково описується практична частина цієї курсової роботи. Розглядаються основні засоби, за допомогою яких можна створювати складні додатки.
Description
Keywords
графічна бібліотека, мова програмування, Haskell, глобальний стан, GUI бібліотека, бакалаврська робота