Зображення жінки й утворення суспільства споживання у повоєнній Японії

Loading...
Thumbnail Image
Date
2012
Authors
Хоменко, О. А.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ВПЦ НаУКМА
Abstract
У статті розглянуто трансформацію жіночих образів у японській рекламі алкогольних напоїв протягом двох декад після Другої світової війни та їх вплив на формування суспільства споживання у Японії.
Description
This research paper is observing transformation of women images in Japanese magazines during two decades after WWII and it’s infl uence to the process of creation of consumer society in Japan.
Keywords
жіночі образи, суспільство споживання, алкогольні напої, Японія, women images, consumer society, alcohol beverages, Japan
Citation
Хоменко О. А. Зображення жінки й утворення суспільства споживання у повоєнній Японії / Хоменко О.А. // Наукові записки НаУКМА. - 2012. - Т. 130 : Історичні науки. - С. 54-59.