"Традиційні сюжети та образи" в комерційній рекламі як засіб конструювання національної ідентичності

Loading...
Thumbnail Image
Date
2014
Authors
Пронкевич, Олександр
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Останнім часом дедалі більшої актуальності набуває вивчення літературної образності в рекламі Літературна образність, включена в рекламу, бере участь у конструюванні нації прямо й опосередковано. У першому випадку вона пред’являється як візуальні образи (бренди), цитати-слогани, які відверто агітують за той або інший проект національної ідентичності. За такого прискіпливого інтересу реклами до літератури як джерела іконічних, звукових і вербальних образів, що використовуються як у комерційних цілях, так і з метою формування й переформування суспільних ідеалів, у тому числі й національного характеру, немає нічого дивного в тому, що власники і творці сучасних комерційних продуктів масової комунікації активно експлуатують так звані "традиційні сюжети та образи".
Description
Keywords
літературна образність, реклама, національна ідентичність, онаціоналення, традиційні сюжети та образи, бренд, пантеон героїв, товар, послуга, стаття
Citation
Пронкевич Олександр. "Традиційні сюжети та образи" в комерційній рекламі як засіб конструювання національної ідентичності / Олександр Пронкевич // Tertium non datur : проблема культурної ідентичності в літературно-філософському дискурсі XIX-XXІ ст. : колективна монографія. - 2014. - С. 420-445.