Broadening students' communicative competence in professional English
Loading...
Date
2001
Authors
Grishkova, Raisa
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
У статті йдеться про розширення комунікативної компетенції
студентів у процесі навчання професійної англійської мови. Ключовими
компонентами комунікативної компетенції є граматична, соціолінг-
вістична та стратегічна компетенції. В статті описано чотири
головні типи комунікативних вправ, які використовуються для
навчання як загальної, так і професійної англійської мови. Це особистісні
(пізнавальні) чи суспільні (інтерактивні) та закриті чи відкриті
вправи. Підкреслюється, що компетенція в усному спілкуванні найбільш
результативно формується в процесі співпраці в дружній релаксованій
атмосфері.
У висновках автором високо оцінюється роль самооцінки та
формування у студентів впевненості в собі. Практика навчання
професійно спрямованої англійської мови свідчить, що впевненість в собі
може стати вирішальним фактором в опануванні іноземної мови.
Description
Keywords
students', communicative, competence, professional English, розширення, комунікативна, компетенція студентів, професійна англійська мова
Citation
Grishkova R. O. Broadening students' communicative competence in professional English / R.O. Grishkova. - К. : Видавничий дім "КМ Академія", 2001. // Наукові записки НаУКМА, Т. 19 (2001): Спеціальний випуск, Ч. 1. - с. 61-63.