Certification of experience goods

Loading...
Thumbnail Image
Date
2000
Authors
Orlova, V.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
У світі асиметричної інформації товари можна класифікувати за часовими рамками, в яких споживачі визначають якість товару. Існує два базових типи товарів — товари дослідні, тобто ті, якість яких можна перевірити при обстеженні товару, та товари досвідні, тобто такі, якість яких перевіряється лише в процесі споживання. Якщо розглядати сертифікацію як засіб мінімізації витрат, пов'язаних з невиконанням ринком його функцій, особлива увага має приділятися саме досвідним товарам. Споживачі не можуть визначити їх якість до купівлі, і саме сертифікація може бути індикатором цієї якості.
Description
In the world of asymmetric information, goods can be classified by time frames of their quality determination. There are two basic types of goods — search goods and experience goods. Considering a certification as a minimisation of market failure costs, a special attention should be paid to the latter ones. Consumers cannot identify the quality of purchased experience goods ex ante making certification a possible indicator of good's quality.
Keywords
сертифікація, досвідні товари, certification, experience goods
Citation
Orlova V. Certification of experience goods / V. Orlova. - К. : Видавничий дім "КМ Академія", 2000. // Наукові записки НаУКМА. - 2000. - Т. 18 (2000) : Спеціальний випуск. - с. 245-250.