053 Психологія
Permanent URI for this collection
Освітня програма: "Психологія"
Browse
Recent Submissions
Item Психологічні особливості розвитку індивідуальної кар’єри в процесі професійного самовизначення студентів(2021) Чебанова, Олександра; Боднар, АллаМета дослідження — теоретично вивчити та дослідити особливості розвитку індивідуальної кар’єри у студентів у процесі професійного самовизначення та розробити тренінгова програма щодо оптимізації розвитку кар’єри у процесі професійного самовизначення студентівItem Семантичний аналіз нав’язливих думок у студентів із високим рівнем тривожності(2021) Дашко, Анастасія; Чернобровкін, ВолодимирМета дослідження: теоретично обґрунтувати та емпірично дослідити особливості впливу особистісної тривожності на виникнення нав’язливих думок, а також розробити програму корекції та психологічні рекомендації для студентства із метою покращення їх психологічних станів у ситуаціях переживання тривоги.Item Гендерні особливості особистісної агресивності і конфліктності у школярів-підлітків(2021) Дячек, Дар’я; Гірник, АндрійМета дипломного дослідження: теоретично проаналізувати та емпірично дослідити ґендерні особливості особистісної агресивності і конфліктності підлітків.Item Я-концепція майбутніх практичних психологів та її динаміка у процесі професійної підготовки(2021) Джужик, Анна; Бушай, ІгорМета дослідження – узагальнити теоретичні підходи щодо аналізу Я-концепції психологів на початкових етапах їх професійного становлення, емпірично дослідити її динаміку у процесі професійної підготовки та розробити психолого-педагогічні рекомендації щодо формування професійної Я-концепції майбутніх практичних психологів.Item Психологічні умови розвитку музичної культури сучасної молоді(2021) Гнатенко, Анна; Копець, ЛюдмилаМета цієї роботи - теоретично та емпірично дослідити проблему психологічних умов розвитку музичної культури сучасної молоді, а також розробити програму розвитку музичної культури в освітньому процесі.Item Взаємозв’язок життєстійкості з свідомим вибором життєвого шляху в юнацькому віці(2021) Іващенко, Ірина; Чернобровкін, ВолодимирМета дослідження – теоретично обґрунтувати та емпірично дослідити вікові особливості свідомого вибору життєвого шляху та життєстійкості осіб юнацького віку; розробити програму розвитку життєстійкості осіб юнацького віку.Item Психологічні особливості переживань вагітних жінок(2021) Каїра, Ольга; Копець, ЛюдмилаМета дослідження: теоретично та емпірично дослідити проблему психологічних особливостей переживань вагітних жінок, а також розробити формувальну програму адаптації до материнства.Item Особливості соціалізації особистості у студентів(2021) Лобода, Олександра; Боднар, АллаМета дослідження полягає у з’ясуванні теоретичних основ соціалізації студентів ЗВО, емпіричному дослідженні особливостей соціалізації студентів на сучасному етапі та розробці тренінгової програми оптимізації процесу соціалізації у студентів ЗВО та наданні методичних рекомендацій до тренінгових програм оптимізації процесу соціалізації у студентів ЗВО.Item Особливості колірних вподобань у студентів з різними акцентуаціями характеру(2021) Лук’янець, Аліса; Брик, ОксанаМета дослідження — теоретично обґрунтувати та емпірично дослідити особливості колірних вподобань у студентів з різними акцентуаціями характеру, а також розробити програму арт-коучінгу з метою розкриття особливостей характеру особистості та зняття її внутрішньої напруги.Item Розвиток конфліктологічної компетентності у студентів вищих навчальних закладів(2021) Міщенко, Олександра; Гірник, АндрійМета дослідження – теоретично проаналізувати й емпірично дослідити психологічні особливості та динаміку розвитку конфліктологічної компетентності у студентів і студенток закладів вищої освіти.Item Взаємозв’язок стилів сімейного виховання з навчальною мотивацією підлітків(2021) Михайлова, Ольга; Чернобровкіна, ВіраМета дослідження полягає у теоретичному вивченні і експериментальному дослідженні взаємозв’язку стилів сімейного виховання із навчальною мотивацією підлітків.Item Резилієнс як чинник психічного здоров’я людей середнього віку в умовах пандемії COVID-19(2021) Миронова, Марія; Чернобровкіна, ВіраМета дослідження — теоретично обґрунтувати та емпірично дослідити резилієнс та його взаємозв'язок з психічним здоров’ям людей середнього віку в умовах пандемії COVID-19.Item Психологічні особливості подолання стресу у дітей молодшого шкільного віку(2021) Прохоренко, Катерина; Голубєва, МаріяМета дослідження – теоретично обґрунтувати та емпірично дослідити особливості взаємозв’язку між результатами показників самоефективності батьків та застосуванням тих чи інших стратегій подолання у їхніх дітей молодшого шкільного віку, а також розробити програму антистресового тренінгу та сформулювати психолого-педагогічні рекомендації.Item Вплив переживання самотності на мотивацію та успішність навчання в умовах карантину(2021) Рогоза, Анастасія; Яковенко, ОльгаМета дослідження – теоретично обгрунтувати та емпірично дослідити зв'язки між ситуацєю вимушеної самотності в умовах карантину та рівнем мотивацї та результативністю навчання в юнацькому віці.Item Особливості когнітивних фіксацій при розладах харчової поведінки(2021) Самойленко, Івана; Боднар, АллаМета дослідження: Теоретично проаналізувати та емпірично дослідити особливості когнітивних фіксацій дорослих із розладами харчової поведінки та розробити методику інтервенції при розладах харчової поведінки.Item Психологічні особливості емоційного вигорання викладачів закладів вищої освіти(2021) Семеніста, Юлія; Голубєва, МаріяМета роботи – визначити психологічні особливості емоційного вигорання викладачів ЗВО.Item Особливості пошуку сенсу життя у віці ранньої дорослості(2021) Слензак, Катерина; Чернобровкіна, ВіраМета дослідження – теоретично обґрунтувати та емпірично дослідити особливості пошуку сенсу життя у віці ранньої дорослості, визначення пріоритетних ціннісних орієнтацій та їх взаємозв’язку із загальним рівнем самоактуалізації, автономності та осмисленості життя.Item Внутрішньопсихологічні чинники суб’єктивного благополуччя студентської молоді(2021) Тесленко, Анастасія; Яковенко, ОльгаМета дослідження – теоретично обгрунтувати та емпірично дослідити зв'язок між окремими внутрішньоособистісними властивостями та загальним рівнем суб’єктивного благополуччя.Item Психологічні особливості розвитку лідерських якостей у студентів в процесі діяльності недержавних громадських організацій(2021) Загородня, Зоряна; Голубєва, МаріяМета роботи – визначити психологічні особливості розвитку лідерських якостей у студентства в процесі діяльності недержавних громадських організацій.Item Соціально-психологічні фактори переживання самотності у юнаків(2020) Аль-Ріяхі, Карина; Гірник, АндрійУ дипломній роботі дається теоретичний та емпіричний аналіз основних понять, а саме: самотність, форми його переживання, саморозвиток та самореалізація. Здійснено класифікацію основних концепцій трактування самотності та розглянуто соціально-психологічні фактори переживання самотності у юнацькому віці. Розглянуто теоретичне підґрунтя дослідження понять саморозвитку та самореалізації, їхні прояви, характеристики, ознаки наявності та впли на особистість. Теоретично та практично досліджений взаємозв‘язок між цими поняттями та формами переживання самотності у сучасних юнаків. Описано основні характеристики сучасного юнацького віку — покоління Z. Досліджено результати наукових робіт на суміжні теми. У рамках емпіричної частини зібрано наратив щодо вибору видів самозайнятості на самоті, супровідного емоційного забарвлення та загального розуміння поняття самотності. Виявлені тенденції щодо рівню спроможності до саморозвитку та самоосвіти, рівню самореалізації та провідні форми переживання самотності у юнаків. Базуючись на результатах дослідження, розроблено методичний інструментарій для викладачів ВНЗ для розвитку навичок самоосвіти та саморозвитку студентів за професійним спрямуванням. Описано потенційний вплив рекомендацій на самореалізацію юнаків та загальний рівень переживання самотності.