Факультет інформатики

Permanent URI for this collection

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 20 of 309
  • Item
    Дослідження методів розробки чат-ботів
    (2022) Ковриженко, Владислав; Глибовець, Андрій
    Перед початком з ознайомленням методів розробки потрібно хоч приблизно зрозуміти, що таке чат-бот. Оксфордський словник англійської мови пропонує визначення - "Чат-бот - комп’ютерна програма, яка може вести розмову з людиною, як правило, через Інтернет", що в цілому описує застосування цього типу програм, але не в повному обсязі. Тому для повного розуміння як і для чого створюються чат-боти потрібно трохи заглибитись в історію.
  • Item
    Розробка мобільних застосунків під Андроїд
    (2022) Козаченко, Пилип; Глибовець, Андрій
    Отже, якщо в застосунок потрібно додати елементи гри, то можна скористатись фреймворком Solar2D. Якщо, основна ціль - це зробити розробку кросплатформною, то тоді можна зупинитись на одному із 3 наступних фреймворків: React Native, Cordova, Flatter. У цьому випадку, розробник повинен відштовхуватись від своїх знань, вподобань, і, можливо, нюансів проекту.
  • Item
    Розробка back-end застосунку на NestJS
    (2022) Козир, Владислав; Бабич, Трохим
    Дана робота присвячена дослідженню та аналізу переваг, недоліків та сфер використання архітектурних патернів проектування систем. Проведене якісне порівняння підходів до розробки веб-застосунків на базі монолітної та мікросервісної архітектур. Розглянуто NestJS, як уособлення системи за патерном проектування MVC на базі мікросервісної архітектури.
  • Item
    Розробка модуля віртуальної примірювальної для онлайн магазина
    (2022) Красюкова, Кристина; Афонін, Андрій
    У даній роботі розглянуто створення модуля віртуальної примірювальної для онлайн магазину. Основними етапами являються: проектування та розробка якісного користувацького інтерфейсу, а також розробка модуля, що відповідає за можливість приміряння та комбінування обраної одежі.
  • Item
    Створення Java-вебзастосунку із використанням Spring Boot
    (2022) Кузнець, Ілля; Борозенний, Сергій
    Робота ставить за мету вивчення методів розробки Java-вебзастосунків із використанням фреймворку Spring Boot. Під час її виконання був створений сайт для поширення музики між користувачами, який реалізує ці методи. Назва застосунку – "Dance Center".
  • Item
    Ідентифікація клієнтів за допомогою відбитків компонентів веб-браузеру
    (2022) Кучинський. Максим; Бабич, Трохим
    У цій курсовій роботі розглянуто основні засоби ідентифікації клієнта в браузері. Засоби покращення ідентифікації девайса, основні API браузера, їх поведінка в залежності від операційної системи та типу пристрою. Основні типи хешування компонентів та їх плюси та мінуси. Використання браузерного рендерінгу у якості ідентифікації клієнтів.
  • Item
    Розробка системи для організації змагань з боротьби
    (2022) Майстер, Іван; Яремко, Соломія
    У даній роботі розглядаються загальні проблеми пов’язанні із використанням технічних засобів під час проведення спортивних змагань. На основі результатів дослідження був спроектований та реалізований застосунок, який задовольняє усі потреби користувачів на змаганнях, причому як для підготовки, самого проведення та навіть аналізу результатів спортсменів після змагань, що дає змогу не обмежувати користування сервісу лише на час змагань. Функціонал застосунку розділений за ролями та має авторизацію та аутентифікацію.
  • Item
    Розробка ANDROID-додатку
    (2022) Макаренко, Данило; Борозенний, Сергій
    Використання широкого спектру технологій дозволило мені детально, не лише в теорії, а й на практиці закріпити набуті знання. Застосунок написаний із використанням основних сучасних технологій мобільної розробки під операційну систему Android та враховує принципи чистої архітектури, що робить його масштабованим та відповідно відкриває простір можливостей для подальших покращень та досліджень. Таким чином мені вдалося розробити повністю готовий до використання програмний продукт, який дозволяє зробити відвідування спортивної зали не тільки корисним, а ще й зручним та простим.
  • Item
    Forex торговий бот мовою Rust
    (2022) Маслов, Нікіта; Бабич, Трохим
    У цій роботі розглянеться, як створити повноцінну автоматизовану систему торгівлі на Forex: як облаштувати універсальну інфраструкту для тестування стратегій на історичних даних, як оптимізувати стратегію для найкращих фінансових результатів, як запрограмувати виконавця стратегій для торгівлі в реальному часі, як краще налаштувати торгову систему на сервері.
  • Item
    Розробка рекомендаційного мобільного додатку під Android для вибору гри
    (2022) Матвієнко, Ірина; Вовк, Наталя
    Дана робота присвячена любителям настільних ігор, адже вона скоротить час тяжких та суперечливих роздумів, яку би гру обрати та надасть більше часу для самого процесу гри з друзями. У результаті роботі розроблено Android застосунок для рекомендації та систематизації настільних ігор. Описано функціонал та структуру застосунку, алгоритм рекомендацій, код, способи збереження та структуру даних.
  • Item
    Конструктор сторінок HTML на основі деревоподібної структури даних
    (2022) Мединський, Ярема; Бабич, Трохим
    У даній роботі розглядаються особливості створення конструктора HTML-сторінок. Пояснюється вибір бібліотеки Jstree для динамічного відображення деревовидної структури HTML-документу.
  • Item
    Створення 3D-сцен на основі двовимірних малюнків
    (2022) Мунчак, Ірина; Афонін, Андрій
    У данній роботі розглядається створення тривимірного зображення на основі двовимірних малюнків, а саме: проектування, спосіб виконання, використання графічного редактора, розбиття на шари. Виконано порівняння 2D- та 3D-малюнку та пояснено перехід від першого до другого. Також показано використання таких проектів у медіапросторі.
  • Item
    Методи та засоби зневадження шаблонного коду
    (2022) Охріменко, Михайло; Бублик, Володимир
    У цій роботі розглядається методи та засоби зневадження шаблонного коду. Вони пояснюються на інструментах, які доступні з версії С++11 до С++ 20. Розглядаються причини та наслідки, які привели до нововведень. Показані такі інструменти, як static_assert, SFINAE і enable_if, концепти та система модулів. Розповідається про історію розвитку узагальненого програмування та чого намагаються досягти розробники мови С++.
  • Item
    Розробка гри з використанням фреймворку Unity
    (2022) Перун, Єлизавета; Борозенний, Сергій
    Робота присвячена розробці гри з використанням фреймворку Unity. Гра реалізована мовою С# з використанням діаграм Вороного для генерації ігрового поля.
  • Item
    Розробка веб-застосунку для спрощення керування шкільними процесами
    (2022) Пінкевич, В.; Борозенний, Сергій
    У роботі розглядаються базові принципи організації навчального процесу в школах та аналізуються можливості переведення частини цього процесу в електронну форму. Розроблюється веб-застосунок, який має спростити організацію навчального процесу. Описано загальну архітектуру застосунку, повний процес його розробки, використані інструменти та можливості його подальшого розширення та покращення.
  • Item
    Розробка мобільного додатку на React Native
    (2022) Поета, Іл’я; Калітовський, Богдан
    У даній роботі розглядаються методи для розробки мобільних додатків на мовах програмування JavaScript і TypeScript за допомогою використання технології React Native на прикладі застосунку, який спрямований на вирішення конкретної задачі. Допоміжними інструментами для розробки серверної частини також були NodeJS, PostgreSQL, Redis. Було створено додаток, який надає змогу користувачу відстежувати кількість людей на локаціях занять спортом.
  • Item
    Розробка гри на UNITY/C# з імплементацією штучного інтелекту
    (2022) Погодічев, Іван; Борозенний, Сергій
    Робота присвячена розробці інструментів для тих, хто хоче створювати унікальні світи у свої проєктах та логіку пересування великої кількості сутностей у просторі. Задля наглядного відображення цих інстрементів, робота виконана у вигляді гри, на нагальну тему.
  • Item
    Сайт для розпорядку робочого дня
    (2022) Романюк, О.; Гречко, Анастасія
    Мета курсової роботи – зробити свій внесок у покращення і вдосконалення сучасних методик по оптимізації часу для виконання задач , проектів та інших різних календарних подій.
  • Item
    Розробка мобільного застосунку під операційну систему iOS
    (2022) Семенко, Еліна; Борозенний, Сергій
    Метою цієї роботи є створення мобільного додатку для людей, що хотіли б займатися сортуванням сміття, проте не мають достатньо інформації про те, як це робити.
  • Item
    Iмбалансно-графiчнi графи
    (2022) Сердюк, Андрiй; Козеренко, Сергій
    Основною метою цiєї роботи є пошук класiв графiв, якi є iмбалансно- графiчними, а також розгляд операцiй на графах у контекстi цiєї проблеми