153: Теорія та історія культури
Permanent URI for this collection
Browse
Recent Submissions
Now showing 1 - 5 of 16
- ItemPsychoanalysis mirrored in the gallant Literature of the XVII – XVIII centuries(2014) Sobutskyy, MykhailoThe article is devoted to analyzing the reflections of the classic French literature in the Lacanian psychoanalytic theory. The hidden liaisons are stressed, which connect Jacques Lacan with the French rococo tradition.
- ItemНезвичні виставкові проекти Києва початку XX ст.(2014) Павліченко, НадіяУ статті описано експериментальні виставкові проекти та оригінальні культурні заклади в період становлення виставкової діяльності Києва в кінці ХІХ – на початку ХХ століть.
- ItemСтруктура української колективної ідентичності через аналіз співвідношення спадку та історичного середовища(2014) Сарапіна, ЄвгеніяПам’ятки історії та культури є одним із чільних медіа збереження й передачі колективної пам’яті спільноти. Офіційне визнання певної споруди пам’яткою вартою охорони й збереження видається наслідком її субстанційних властивостей. Проте наповнення охоронних списків нерухомої спадщини радше репрезентує офіційну версію минулого спільноти та її колективну ідентичність. У статті проаналізовано співвідношення історичного спадку та історичного середовища задля виявлення закономірностей формування та лакун структури української колективної ідентичності.
- ItemОбраз цифрової сучасності та його критика: випадок соціальних мереж(2014) Оленєв, О.Розібравши спільне й відмінне в біномі медіа-мистецтво/масові комунікації, починаючи з високих індивідуалізованих творів медіа-мистецтва і закінчуючи популярними соціальними мережами типу Facebook, проаналізуємо американсько-європейський досвід перебування людини у цифровій парадигмі на прикладі соціальних мереж.
- ItemВиховання почуттів у добу "відлиги": шкільні кіноповісті про перше кохання(2014) Погрібна, АннаУ статті шляхом аналізу радянських фільмів про перше кохання 1957–1962 років розглянуто співіснування ідеологій сталінізму та десталінізації в гендерних і сексуальних нормах і офіційній риториці відлиги, досліджено реконфігурацію категорій публічного та приватного і межі її репрезентації у шкільному фільмі для дітей.