Центр кінематографічних студій
Permanent URI for this collection
Browse
Recent Submissions
Item Постать Григорія Сковороди в українському кіномистецтві(Львівський національний університет імені Івана Франка, 2022) Брюховецька, ЛарисаТези доповіді учасника VIII Міжнародної науково-практичної конференції "Григорій Сковорода у сучасному багатовимірному світі", м. Львів, 16 листопада 2022 року.Item Леонід Череватенко як сценарист(Видавничий дім Дмитра Бураго, 2022) Брюховецька, ЛарисаМоя повага до Леоніда Васильовича викликана не тільки його глибокою обізнаністю й умінням донести власні думки до читача, а й моментом особистого плану. 1988 року він у видавництві "Радянський письменник" рецензував мою книжку "Література і кіно: проблеми взаємин". Що таке внутрішня рецензія? Видавництво доручає комусь із фахівців рукопис і рецензент письмово подає свою оцінку та зауваження. Автор і рецензент, якщо вони не знайомі, майже ніколи не зустрічаються. Але Леонід Васильович побажав висловити зауваження мені безпосередньо. Ми зустрілися в мене вдома й годин п’ять, якщо не більше, тривала його лекція з приводу рукопису. Але найбільше запам’яталися судження про людей кіно - тут моя обізнаність була на нулі; я розглядала фільми, до книжки увійшли також мої інтерв’ю з Валерієм Шевчуком, Іваном Драчем, Юрієм Щербаком. Він же був просвітителем і не шкодував свого часу на мене, не достатньо обізнану зі справами кіно, з професійними стосунками. Ще одна нагода поспілкуватися з ним випала наприкінці 1990-х, коли він пропонував редакції журналу "Кіно-Театр" свої статті — ми їх охоче друкували. Ми ніби помінялися ролями: тепер він був у ролі автора, проте в характері спілкування за 12 років нічого не змінилося, він так само небайдуже оцінював і ситуацію, і персон, з непорядними діями яких не міг змиритись. Я ж, як і раніше, залишалася уважним слухачем. Звісно, нічого у його текстах я не правила, та й не було жодної потреби в цьому.Item Неприхована жіноча тілесність у фільмі Сергія Параджанова "Тіні забутих предків"(2018) Наумова, ЛарисаУ статті проаналізовано образ жінки у фільмі Сергія Параджанова "Тіні забутих предків" на прикладі головних жіночих персонажів - Марічки та Палагни.Item "Тіні забутих предків" у поетичному й політичному кіно 1960-х рр(2018) Канівець, АнастасіяУ статті проаналізовано фільм "Тіні забутих предків" Сергія Параджанова у контексті світового поетичного й політичного кіно 1960-х рр.Item "Тіні забутих предків": новаторство, філософія, актуальність(2018) Брюховецька, ЛарисаСтаттю присвячено фільму "Тіні забутих предків" Сергія Параджанова. 1964р.Item Операторське мистецтво Юрія Іллєнка в "Тінях"(2018) Брюховецька, ЛарисаСтаття присвячена операторській роботі Юрія Іллєнка над фільмом "Тіні забутих предків"Item Анджей Вайда: поліфонія сенсів і єдність мети(2018) Брюховецька, ЛарисаСтаття присвячена творчості польського режисера та сценариста Анджея ВайдиItem Єврейська тема в українському кіно 1920-х рр.(2019) Брюховецька, ЛарисаБагатонаціональна країна, де жили не тільки українці, а й євреї, поляки, німці, кримські татари, росіяни, УРСР часів українізації (1923-1929) може слугувати взірцем зваженої політики щодо національних меншин: розуміння ваги національного питання виявлялось у толерантному ставленні до них і забезпечення їхніх прав у місцевих адміністраціях, шкільництві, пресі, театрі тощо.Item Звіт про наукову роботу Центру кінематографічних студій у 2017 році(2017) Брюховецька, ЛарисаЗвіт містить інформацію про напрями наукових досліджень, анотовані звіти по науковим темам/проектам, науковий доробок за підзвітний рік, участь у наукових заходах: конференціях, семінарах, літніх школах, міжнародне наукове співробітництво, участь студентів та аспірантів НаУКМА у роботі центру.