Могилянська школа журналістики
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Могилянська школа журналістики by Title
Now showing 1 - 20 of 39
Results Per Page
Sort Options
Item Вигорання серед українських журналістів(2020) Басій, Богдан; Олійник, Є.Мета роботи - дізнатись, які уявлення про вигорання поширені серед українських журналістів, визначити причини та ефективні практики справлятись та запобігати вигоранню.Item Використання прийомів клікбейту в українській журналістиці(2023) Гоголь, Катерина; Дейниченко, РусланЦе дослідження має на меті заповнити прогалину щодо того, як українські журналісти розуміють поняття клікбейту, чи вбачають у ньому маніпуляцію та фейк, як представники сфери медіа загалом ставляться до використання методів клікбейту у ЗМІ, чи вважають його необхідним, та який наразі існує інструментарій щодо привернення уваги читачів до публікацій ЗМІ. Крім цього, дослідження має виявити закономірності та тенденції пов’язані з популяризацією медіаконтенту в Україні.Item Висвітлення російсько-української війни у польських онлайн-медіа(2023) Шаріпов, Олександр; Дейниченко, РусланМета дослідження – дослідити та порівняти у часовому просторі, як польські національні медіа репрезентують учасників та події російсько-української війни у своїх матеріалах з 2022 року.Item Вплив повномасштабної війни на ринок українських подкастів(2023) Чиж, Дар’я; Орлова, ДаріяМета дослідження: з’ясувати, яким чином автори подкастів та медіа змінили тематику подкастів після 24-го лютого, дослідити тенденції розвитку аудіального медіа, аналітику прослуховувань та зміну аудиторії українських подкастів загалом на основі аналізу рейтингових авторських та медіа подкастів.Item Віряни чи артисти: дослідження ідентичності творчого колективу на прикладі церковного хору(2021) Залога, Ірина; Федченко, ЄвгенМета – створення короткометражного документального фільму – своєрідного спостереження за "Маленьким хором", різними моментами їхнього життя – і в церкві, і поза нею.Item Гейміфікація медіа як фактор залучення молодої аудиторії(2020) Срібний, Максим; Орлова, ДаріяМолода аудиторія під час споживання новинних ігор матиме сильніший емоційний ефект, ніж при споживанні традиційних журналістських текстів.Відповідно формується і мета дослідження: прослідкувати вплив споживання новинної гри на емоційну залученість у порівнянні з традиційним журналістським текстом та вивчити механізми індивідуального сприйняття інтерактивного матеріалу.Item Документальний фільм "ТА –ТА"(2020) Слободян, Наталія; Федченко, ЄвгенМета роботи - створення короткометражного документального фільму про дитину, яка у 7 років втратила батька, і зараз намагається зрозуміти ким йому бути в сім’ї, яка переживає цю втрату.Item Дослідження змін соціальної та психологічної життєдіяльності дитини внаслідок еміграції батьків на основі документального фільму(2020) Шумко, Вікторія; Дейниченко, РусланУ роботі розглядається кейс, що показує зміни в житті дитини з сім’ї емігрантів. Авторка наукової записки й режисерка – головна героїня документального фільму. Фільм дає можливість подивитись на явище еміграції зі сторони дитини, яка залишається на батьківщині й на власному досвіді переживає 3важкість вибору щодо організації подальшого життя в контексті наміру батьків пройти процес натуралізації в Ірландії.Item Конспірологічне мислення в розповсюдженні дезінформації про пандемію COVID-19 та війну проти України російськими медіа(2023) Козлова, Олександра; Романюк, ВікторіяМи прагнемо дослідити глибшу природу російської дезінформації її можливі наслідки для суспільного дискурсу, політичну стабільність і міжнародні відносини за допомогою контент-аналізу у третьому розділі.Item Краудсорсинг інформації в українських медіа: кейси, проблеми та потенціал.(2015) Шиян, ОксанаМагістерська робота присвячена темі краудсорсингу інформації в ЗМІ, зокрема дослідженню проблем та потенціалу краудсорсингу в українських медіа. Джерельну базу наукового дослідження складають краудсорсингові проекти інформаційних сайтів "StopFake", "Тексти.org.ua" та "Vgorode". У першому розділі автор розглядає основні наукові праці, дослідження і практичні кейси, що пояснюють концепцію краудсорсингу, а також аналізує зарубіжний досвід застосування краудсорсингу в ЗМІ і актуальні його проблеми. В другому розділі розглядаються українські кейси застосування краудсорсингу для визначення їх проблем та потенціалу. Автором наводиться методологія дослідження, його теоретична основа та результати. Теоретичною основою дослідження є концепції медіа-грамотності та краудсорсингу в журналістиці, теорія дискурсу, а також альтернативна парадигма розвитку. Методологічну основу наукової роботи складають метод глибинного інтерв’ю, метод опитування (онлайн-анкетування) та дискурс-аналіз. Результати дослідження структуровані та проаналізовані відповідно до визначеної методології.Item Люди, які пережили рак: особливості життя після раку на прикладі українки(2021) Чернявська, Єлизавета; Дейниченко, РусланМета – дослідити життя та проблеми людей, що подолали рак та створити кінцевий медійний продукт, який приверне увагу до життя людей, які пережили онкологічне захворювання.Item Медіа як інструмент для сексуальної освіти підлітків в Україні(2020) Федорових, Орина; Тетерюк, МаріяГоловна мета дослідження — створення мультимедійного веб-сайту про сексуальну освіту для підлітків, аби привернути увагу молоді до питання безпеки та наголосити наважливості різноманіття у контексті ґендерута сексуальності.Item Медіа-фреймінг фізичної інвалідності в Україні(2020) Борис, Ярослава; Орлова, ДаріяМета дослідження - проаналізувати медійний контент та виявити особливості медіа-фреймінгу фізичної інвалідності в Україні.Item Медійна репрезентація комеморації Голокосту Меморіальним центром Голокосту "Бабин Яр"(2021) Калита, Анастасія; Орлова, ДаріяВажливість дослідження полягає у з’ясуванні найбільш уживаних фреймів, які формують медіа, та виявленні методів, які вони при цьому застосовують, у новинах, інтерв’ю, колонках, аналітичних матеріалах тощо. Крім того, дослідження навколо Меморіального центру Голокосту "Бабин Яр" на сьогоднішній день знаходяться на етапі створення та структурування, тому моя робота — одна з тих, що частково допомагає прискорити цей процес.Item Моделі монетизації медіа: українські медіа, що мають краудфандингову модель(2020) Рівчаченко, Маргарита; Дуцик, ДіанаМета дослідження - проаналізувати українські медіа, які мають краудфандингову модель, як одну з багатьох чи основну модель монетизації. А також виявити її слабкі та сильні сторони, щоб зрозуміти, чи є така модель монетизації медіа життєздатною на українському медіаринку.Item Моделі монетизації тревел-видань на прикладі українських онлайн-медіа(2021) Мінко, Аніта; Дуцик, ДіанаМета дослідження – аналіз українських тревел-видань онлайн формату на предмет моделей монетизації. Важливо виявити фактори, які вплинули на вибір, складність реалізації механізму та ефективність моделі монетизації.Item Образ Президента України Володимира Зеленського у сатиричних новинах "#@)₴?$0" з Майклом Щуром"(2021) Карманська, Юлія; Тарадай, Дар’яМета дослідження: з’ясувати, у який спосіб висвітлюють та описують Президента України Володимира Зеленського і його діяльність у сатиричних новинах, які теми, пов’язані з ним, показують найчастіше та яку соціальну роль при цьому відіграє президент.Item Образ України в іноземних тревел-блогах(2020) Тимошенко, Анастасія; Тетерюк, МаріяМетою роботи було визначити й описати, якими враженнями про Україну діляться англомовні тревел-блогери, на чому вони акцентують, в чому бачать переваги й ризики відвідування країни. Оскільки відео, опубліковані туристичними компаніями найчастіше зосереджені на тому, щоб привабити більше клієнтів та показати виключно позитивний образ локації, їх вирішено не брати до уваги. Натомість, у фокус потрапили лише контентні блоги, тобто ті, де публікується первісний авторський контент.Item Особливості роботи українських воєнних кореспондентів в умовах воєнного стану (період з 24-го лютого 2022 року - до 1 травня 2023 року)(2023) Олійник, Тетяна; Дуцик, ДіанаМетою цього дослідження є з’ясування того, які є особливості роботи воєнних кореспондентів в Україні під час воєнного стану, з якими обмеженнями, проблемами та безпековими гарантіями зіштовхуються журналісти.Item Особливості роботи із джерелами під час підготовки журналістських матеріалів українськими медіа про COVID-19 на початку поширення пандемії(2021) Щерба, Анастасія; Орлова, ДаріяМетою цієї дослідницької роботи є проаналізувати медіаконтент та виявити особливості роботи із джерелами під час підготовки журналістських матеріалів українськими медіа про COVID-19 на початку поширення пандемії.