Кафедра англійської мови
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кафедра англійської мови by Subject "academic written communication"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Формування професійної компетентності викладача іноземних мов під час викладання дисципліни "Академічне писемне спілкування"(Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2024) Кравець, О.; Свириденко, І.; Павленко, Л.У статті розглядається проблема формування професійної компетентності викладача іноземних мов під час викладання дисципліни "Академічне писемне спілкування". Зазначено, що в Україні відбуваються зміни в підготовці фахівців у закладах вищої освіти, зокрема і фахівців з іноземних мов. На цей процес впливають, головним чином, процеси європейської інтеграції, зокрема, мобільності студентів та науковців. У зв’язку з цим, соціальний статус іноземної мови як навчального предмета, а також вимоги до підготовки вчителів іноземних мов значно підвищилися. Метою статті є розкрити зміст поняття "професійна компетентність викладача іноземних мов" та дослідити особливості використання академічного писемного спілкування. Окреслено різницю між поняттями «компетентність» та "компетенція" у сучасній педагогічній науці. Визначено поняття "професійна компетентність викладача" як інтегральне утворення особистості, яке включає сукупність соціального, полікультурного, аутопсихологічного, когнітивнотехнологічного та персонального компонентів, необхідних для успішного здійснення педагогічної діяльності з урахуванням специфіки предмета, що викладається, а також окреслено основні показники професійної компетентності викладача. Серед основних показників професійної компетентності вчителя іноземної мови зазначено уміння розвивати у тих, хто навчається комунікативне та міжособистісне спілкування, компонентами якого є лінгвістична, тематична, соціокультурна, навчально-пізнавальна компетенції. Наголошено, що для формування професійної компетентності студентам педагогічних закладів вищої освіти необхідно усвідомлювати значущість своєї майбутньої професійної діяльності. Зазначено, що деякі науковці визначають іншомовну комунікативну компетенцію, як засвоєння етно- і соціально-психологічних еталонів, стандартів, стереотипів поведінки; ступінь володіння «технікою» спілкування іноземною мовою, а знання мови складається з опанування чотирьох видів мовленнєвої діяльності – говоріння, читання, письмо та аудіювання. Доведено, що академічне письмо передбачає сформованість у студентів навичок іншомовного комунікативного мовлення, а також критичного мислення, риторики та логіки. Проаналізовано тематику дисципліни "Академічне писемне спілкування", яка була запроваджена для вітчизняних і іноземних здобувачів вищої освіти у Житомирському державному університеті імені Івана Франка. Основною метою курсу визначено як допомога студентам Житомирського державного університету імені Івана Франка розвивати важливі навички мовлення та письма в академічному контексті. У підсумку, академічне письмо визначено як свідомий довільний акт творчості та самовираження того, хто пише, тому на його основі розвиваються всі складові компоненти іншомовної комунікативної компетенції в письмі майбутніх фахівців