Том 3, випуск 1
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Том 3, випуск 1 by Subject "business model"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Особливості створення бізнесу у віртуальному просторі(2018) Пан, ЛіліяУ статті розроблено методологічні основи організації онлайн-бізнесу, адже цей тип бізнесу відрізняється від традиційного. Метою статті було з’ясувати ключові особливості та переваги онлайн-бізнесу, запропонувати модель покрокового плану створення бізнесу у віртуальному просторі, який можна було б запропонувати до використання у різних нішах. Розроблений план-шаблон передбачає сім етапів: перший етап - визначення фундаменту бізнесу, основної ніші; другий - побудова партнерських відносин між учасниками бізнесу; третій - з’ясування канви бізнес-моделі, створення концепції продукту; четвертий - визначення архітектоніки продукту, його унікальності; п’ятий - запуск рекламної кампанії та визначення схеми продажів; шостий - підтримка рекламної кампанії через соцмережі, чат-боти; сьомий - формування стратегій зворотного купування і запуск нового продукту. Для кожного етапу визначено перелік дій, які має реалізувати власник онлайн-бізнесу для досягнення ефективного запуску у віртуальному просторі. Запропоновану методику запуску бізнесу у віртуальному просторі можна використовувати для визначення правильної ніші, конкурентних переваг онлайн-продукту, розробки та оцінювання ефективності маркетингових впливів на споживача у процесі прийняття ним рішення про перше та повторне купування, визначення стратегії просування онлайн-продукту та забезпечення лідерських позицій у віртуальному просторі. Отже, використання плану-шаблону із запуску бізнесу у віртуальному просторі дасть змогу компаніям ефективніше використовувати як превентивну ринкову орієнтацію, так і ринкову орієнтацію зі зворотним зв’язком, відстежуючи споживчі переваги, створюючи нові продукти або послуги та вдосконалюючи внутрішні процеси, спрямовані на підвищення розуміння споживчих потреб під час розробки нових продуктів і послуг, тим самим досягаючи лідерства в обраній ніші ринку.