Факультет економічних наук
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Факультет економічних наук by Subject "certification"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Сертифікація продукції як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємства(2021) Ковшова, Ірина; Нєстєров, ЄвгенійМетою статті є дослідження процесу сертифікації продукції як одного із засобів забезпечення конкурентоспроможності сучасного підприємства, що стимулює менеджмент задовольняти вимоги споживачів і розширювати ринки збуту. Установлено, що різні учасники процесу сертифікації розуміють його по-різному: менеджмент підприємств уважає, що це процедура документального засвідчення відповідності продукції чи процесів установленим нормативним вимогам; сертифікаційний орган – що це діяльність із проведення експертизи та видачі сертифікатів за умови відповідності. На основі проведеного дослідження систематизовано конститутивні атрибути сертифікації продукції як засобу підвищення конкурентоспроможності підприємства та сформульовано визначення поняття "сертифікація". Авторами висунуто гіпотезу щодо наявності зв’язку між сертифікацією і конкурентоспроможністю. Перспективою подальших досліджень є проведення експерименту для підтвердження впливу сертифікації продукції і бізнес-процесів на підвищення конкурентоспроможності підприємства.