Факультет економічних наук
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Факультет економічних наук by Subject "advertising"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Роль креативних фестивалів у розвитку комунікаційно-рекламної діяльності в Україні(2024) Трохименко, Маргарита; Ковшова, ІринаУ статті розкрито роль і значення креативних фестивалів у розвитку комунікаційно-рекламної діяльності в Україні та вплив відзнак журі (нагород) на загальний рейтинг агенцій. Встановлено, що оцінювання проєктів учасників креативних фестивалів здійснюється за різними критеріями: творчість, оригінальність, ефективність, результативність, інновації, стратегія, якість виконання, відповідність цілям клієнта, вплив на бренд (бізнес, культуру, суспільство) тощо. Проаналізовано базові критерії оцінювання проєктів учасників міжнародних і українських креативних фестивалів. Досліджено систему нарахування балів за участь вітчизняних комунікаційних агенцій у національних і міжнародних креативних фестивалях. Описано методику обчислення національного рейтингу "Комунікаційна агенція року", що ґрунтується на рейтингах «Національний рейтинг креативності» (Creativity&Craft) і "Національний рейтинг ефективності" (Effectiveness) із застосуванням вагових коефіцієнтів.