Факультет економічних наук
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Факультет економічних наук by Subject "Apple"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Вплив штучного інтелекту на персоналізацію та поведінку споживачів у контексті цифрового маркетингу(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Москаленко, ПавлоМатеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Формування "культового" бренду в умовах сучасного світу(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Токарєв, ВладиславМатеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.