Кафедра фізичного виховання
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кафедра фізичного виховання by Subject "gaming"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Чинники, що впливають на ефективну діяльність тренера в кіберспорті(2024) Ярмоленко, Максим; Шинкарук, Оксана; Ординський, ВолодимирАктуальність. Тренер в професійному геймінгу відіграє головну роль у питанні підготовки своєї команди. Його професійна діяльність висуває досить серйозні вимоги, включаючи наявність широкого спектру навичок та знань. Існує необхідність у вивченні професійної діяльності кіберспортивного тренера, що дозволить підвищити якість і результативність навчально-тренувального процесу. Мета дослідження – підвищити якість та ефективність професійної діяльності тренерів з кіберспорту шляхом визначення чинників, що впливають на її ефективність. Матеріал і методи: аналіз науково-методичної літератури та даних мережі Інтернет; опитування; метод експертних оцінок; методи математичної статистики. Результати. Проведені наукові дослідження дозволили встановити чинники, що заважають формуванню професійної компетентності майбутніх кібертренерів. Тренери віднесли до найбільших труднощів – брак стандартів та сертифікації (20 балів), невпевненість з приводу працевлаштування у сфері кіберспорту (29 балів) та низький рівень визнання (44 бали). Етичні чинники (89 балів), психологічне вигорання (98 балів), та труднощі з оволодінням новими технологіями в означеній сфері (107 балів) були виявлені тренерами як найменш впливові. Визначені чинники, що дозволяють забезпечувати якісний навчально-тренувальний процес у кіберспорті. До них віднесено: наявність інноваційної технічної бази та достатнього простору для здійснення тренувального процесу; забезпечення психологічної підтримки тренерів; доступ до раціонального і стабільного бюджету; наявність мотивації та можливість підвищувати кваліфікацію тренерів; регулярна технічна підтримка задля вирішення можливих проблем з обладнанням чи програмним забезпеченням; постійна співпраця з іншими фахівцями; забезпечення ефективного менеджменту, включаючи якісну комунікацію, вирішення конфліктів тощо. Висновки. Виявлено, що набір професійно-педагогічних якостей кібертренерів містить чималий список специфічних знань та вмінь. Експертами були визначені чинники, що дозволяють забезпечувати якісний навчально-тренувальний процес у кіберспорті.Item Чинники, що впливають на формування мотивації у дітей та підлітків до занять кіберспортом(2024) Ярмоленко, Максим; Жуков, Володимир; Акішев, ОлександрУ статті розглядаються чинники, що впливають на формування мотивації до занять кіберспортом у дітей і підлітків. Враховуючи щорічне зростання кількості дітей і підлітків, які захоплюються геймінгом, а згодом долучаються до професійних занять кіберспортом, цікаво дослідити їх мотивацію з метою залучення більшої кількості охочих займатись цим видом спорту. Також це дозволить вплинути на ефективність їх спортивної підготовки та досягнення високих результатів. Проаналізовано основні показники пізнавальної активності дітей і підлітків під час гри. Доведено, що 50,0% гравців мають високий рівень мотивації, 30% – середній та 20% – низький. Діти і підлітки цікавляться та захоплюються кіберспортом під впливом наступних чинників: геймплей; інтерес до тематики гри; графіка і звукова підтримка; мультиплеєрний режим; різноманітність завдань; спільний досвід; можливість самовираження; позитивні відгуки про кіберспортивну дисципліну. Встановлено, що найбільш впливовими мотивами у дітей і підлітків займатися кіберспортом є розважальний (16 балів), соціальний (28 балів) та ескапізму (36 балів), а наймеш впливовими – особистий (67 балів), матеріальний (70 балів) та оздоровчий (78 балів).