Кіно-Театр. 2011. №6
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кіно-Театр. 2011. №6 by Subject "кіно"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Кіноосвіта – найважливіший пріоритет : [рецензія](2011) Бучко, РоманЯкби хтось із програмістів склав рейтинговий перелік людських потреб для різного віку, статі, соціальних груп, націй та держав - назовімо цю програму пріоритетикою, - то, безперечно, однією з найважливіших потреб індивідууму і держави виявилася би потреба самоутвердження в цьому глобалізованому світі за допомогою найпотужнішого засобу виховання, самоідентифікації та солідарності співгромадян - кіномистецтва. Кіно, як і пісня, стало візитівкою народів, які його творять, воно формує світогляд, свідомість і є водночас засобом пропаганди культури, побуту, історичних досягнень і пересторог, а також засобом маніпуляції цієї свідомості пропагандою імперіалізму, тоталітаризму і нетерпимості. Такі думки виникли після знайомства з новою книгою найпліднішого українського кінознавця Лариси Брюховецької — посібника "Кіномистецтво", створеного на основі навчальної програми курсу лекцій для одного триместру, який авторка читає в Києво-Могилянській академії.Item "Мазепа-фест" і кіно(2011) Дениско, ТетянаЦьогорічний "Мазепа-фест" через безгрошів'я обійшовся без рок-музики, зате поталанило полтавським кіноманам: два дні фестивалю було присвячено кіно. До міста над Ворсклою прибули режисер Михайло Іллєнко та його учні - лауреатка Каннського фестивалю Марина Врода, Дмитро Сухолиткий-Собчук і Юлія Гоголь. Наставник привіз свій давніший фільм "Фучжоу", а молодь - власні короткометражки. Глядачі мали нагоду подивитися "Крос" Марини Вроди, відзначений "Золотою пальмовою гілкою".