Факультет соціальних наук і соціальних технологій
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Факультет соціальних наук і соціальних технологій by Subject "вища освіта"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Гендерні особливості вступу на технічні спеціальності (на прикладі студентства НаУКМА)(2021) Васюта, Дар’я; Марценюк, ТамараМетою роботи є з’ясування гендерних особливостей вступу студенством 1 курсу НаУКМА на освітні спрямування Інженерія програмного забезпечення, Комп’ютерні науки та Прикладна математика.Item Зв’язок культурного капіталу та рівня академічної успішності студентів НаУКМА(2020) Стольнікович, Михайло; Осипчук, АннаУ роботі було розглянуто зв’язок культурного капіталу студентства НаУКМА з їх академічною успішністю. Згідно з класичними та сучасними міжнародними дослідженнями було концептуалізовано та операціоналізовано поняття культурного капіталу та висунуто гіпотези щодо його впливу на академічну успішність студентів. В результаті регресійного аналізу на основі репрезентативного опитування студентів всіх факультетів бакалаврату НаУКМА (n = 255), не було виявлено зв’язку між обсягом культурного капіталу та академічною успішністю студентства, упередженістю ставлення з боку викладачів та їх мотивацією до продовження навчання.Item Сприйняття студентами наукма викликів для академічної доброчесності при використанні ШІ-чат-ботів(2025) Гривцов, Володимир; Пугачова, ОленаУ роботі досліджується сприйняття студентами Національного університету "Києво-Могилянська академії" викликів для академічної доброчесності при використанні ШІ-чат-ботів. Метою дослідження є встановлення, яким є це студентське сприйняття, що включає рівень обізнаності студентів щодо безпечного та доброчесного використання ШІ-чат-ботів, їх практики при використанні цих засобів в навчанні, а також оцінка деяких з цих практик. Емпіричну базу становлять результати кількісного онлайн-опитування студентів НаУКМА. Як показали результати дослідження, більшість студентів вже систематично користуються ШІ-чат-ботами у тій чи іншій формі. Виявлено, що наразі склалась ситуація, коли нагорода від недоброчесного використання ШІ-чат-ботами для студентів переважає потенційні ризики та супутні перепони. Хоча в освітньому процесі успішно вживаються заходи, що знижують ефективність цих практик та роблять їх неприйнятними в студентському середовищі, додаткову увагу пропонується звернути на підвищенні рівня обізнаності студентів, створенні додаткових можливостей для успішного навчання та забезпеченні невідворотної відповідальності для порушників. Так само визнається необхідність проведення додаткових інтервенцій, направлених на ширше загальне підвищення обізнаності студентів щодо етичного, ефективного та безпечного користування ШІ-чат-ботами.