Факультет соціальних наук і соціальних технологій
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Факультет соціальних наук і соціальних технологій by Title
Now showing 1 - 20 of 37
Results Per Page
Sort Options
Item Бізнес на кухні чи економічно невидима зайнятість жінок(2017) Бардіна, МаринаЧи замислювалися ви коли-небудь над тим, чому годувальниками у родині зазвичай вважають чоловіків? Цікаво, що годувальник у цьому значенні це не та людина, яка дійсно готує чи годує родину, а та, яка приносить дохід до родинного бюджету. Така гра слів натякає нам на пошук глибших сенсів у існуванні цього явища та відповіді на запитання: чому жінки, які традиційно в прямому сенсі є годувальницями, не мають такого статусу? Ви можете посперечатися, що жінкам таки приписують його, але чи має цей статус той самий сенс та чи звучить так само гордо, як "годувальник"?Item Волонтерська діяльність неурядових молодіжних організацій України в умовах повномасштабної війни (на прикладі київського підрозділу молодіжної організації AIESEC в Україні)(2023) Македон, Діана; Прохорова, АннаМетою дослідження є виокремлення досвіду волонтерської діяльності неурядових молодіжних організацій України в умовах повномасштабної війни.Item Вплив стилів прив’язаності на самооцінку студентів(2022) Зарицька, Євгенія; Копець, ЛюдмилаМета роботи: дослідити вплив, який справляє сформований у дитинстві студентів стиль прив’язаності на їх самооцінку та самоповагу.Item Гендерні відмінності у сфері дозвілля населення міст України(2014) Адамська, КсеніяМетою курсової роботи є виявлення гендерних відмінностей дозвіллєвих практик українського дорослого міського населення, що перебуває у зареєстрованому або цивільному шлюбі.Item Гендерні особливості вступу на технічні спеціальності (на прикладі студентства НаУКМА)(2021) Васюта, Дар’я; Марценюк, ТамараМетою роботи є з’ясування гендерних особливостей вступу студенством 1 курсу НаУКМА на освітні спрямування Інженерія програмного забезпечення, Комп’ютерні науки та Прикладна математика.Item Гендерні стереотипи зовнішньої реклами на прикладі Подолу міста Києва(2020) Большакова, Марія; Марценюк, ТамараОб’єктом цього дослідження є зовнішня реклама району Подолу. Відповідно предметом дослідження є гендерні стереотипи, які містить зовнішня реклама. Основна мета дослідження полягала у виявленні гендерних стереотипів у зовнішній рекламі історичної частини Подолу станом на 2020 рік за допомогою візуального та контент - аналізу. Одиницями аналізу стали рекламні зображення зовнішньої реклами у межах історичної частини Подільського району міста Києва, які зображували представників і представниць жіночої та чоловічої статі, взаємодію між ними, ситуації зумовлені різними видами гендерних стереотипів та прояви сексизму та/або дискримінації за ознакою статі. Проведено порівняльний аспект дослідження з даними 2009 року.Item Гендеровані образи жінок-відьом в українському суспільстві(2023) Красенко, Ада; Марценюк, ТамараМетою дослідження є узагальнити гендеровані образи жінок-відьом в українському суспільстві.Item Гумор як ресурс копінг-поведінки у школярок 14-16 років(2022) Буракова, Анастасія; Гірник, АндрійМета роботи – встановлення стилів гумору, які дівчата 14-16 років використовують як ресурс копінг-поведінки.Item Гумор як ресурс особистісного розвитку в юнацькому віці (оглядово-критичне дослідження)(2022) Данченко, Софія; Гірник, АндрійМетою цієї роботи стали теоретичний аналіз позитивного впливу гумору на окремі компоненти розвитку особистості, зокрема соціалізацію, та загальна реінтерпретація структури жарту в контексті соціальної психології та психології гумору.Item Дослідження зв'язку індивідуально-психологічних особливостей із проявами прокрастинації у студентів закладів вищої освіти(2022) Гадзецька, Софія; Боднар, АллаМета дослідження: теоретично обгрунтувати та емпірично дослідити взаємозв'язок індивідуально-психологічних особливостей з проявами прокрастинації у студентів ЗВО.Item Дослідження зв'язку індивідуально-психологічних особливостей із проявами прокрастинації у студентів закладів вищої освіти(2022) Гадзецька, СофіяМета дослідження:теоретично обґрунтувати та емпірично дослідити взаємозв'язок індивідуально-психологічних особливостей з проявами прокрастинації у студентів ЗВО.Item Діяльність студентських організацій за умов карантинних обмежень (на прикладі студентських організацій НаУКМА)(2021) Ланда, Вікторія; Бондар, ВікторіяМетою дослідження є з’ясувати особливості функціонування студентських організацій НаУКМА під час карантинних обмежень.Item Застосування генератора позицій для вимірювання соціального капіталу (на прикладі студенства 1 р.н. спеціальностей ІТ та Право НаУКМА)(2020) Підмогильна, Катерина; Костюченко, ТетянаУ роботі було виміряно соціальний капітал студентів двох спеціальностей Інженерія програмного забезпечення, Комп’ютерні науки та Право за допомогою генератора позицій (position generator) беручи до уваги окремі чинники, такі як стать, місце проживання, факультет, рівень доходу. Визначено поняття престижу професій та спеціальностей за допомогою українських та іноземних компаній. Порівняно підходи та інструменти до вимірювання соціального капіталу в міжнародних дослідницьких проектах. На основі попередніх досліджень соціального капіталу за кордоном визначено відмінності та схожості. З’ясовано думку студентів щодо рейтингу професій в Україні та їх соціальний капітал.Item Зв'язок між використанням сайтів соціальних мереж та негативним станом психічного здоров'я студентів (на прикладі сайту соціальної мережі Instagram)(2021) Перепелиця, Тетяна; Мальцева, КатеринаМетою цього дослідження є виявлення та інтерпретація того, яким чином сайт соціальної мережі Instagram та його контент чинить негативний вплив на психічне здоров’я студентів.Item Зв’язок культурного капіталу та рівня академічної успішності студентів НаУКМА(2020) Стольнікович, Михайло; Осипчук, АннаУ роботі було розглянуто зв’язок культурного капіталу студентства НаУКМА з їх академічною успішністю. Згідно з класичними та сучасними міжнародними дослідженнями було концептуалізовано та операціоналізовано поняття культурного капіталу та висунуто гіпотези щодо його впливу на академічну успішність студентів. В результаті регресійного аналізу на основі репрезентативного опитування студентів всіх факультетів бакалаврату НаУКМА (n = 255), не було виявлено зв’язку між обсягом культурного капіталу та академічною успішністю студентства, упередженістю ставлення з боку викладачів та їх мотивацією до продовження навчання.Item Знання, ставлення і поведінкові практики студентів-медиків до людей, які живуть з вірусом імунодефіциту людини(2020) Бойко, Софія; Степурко, ТетянаВ Україні продовжується епідемія ВІЛ, в результаті якої все більше медичних працівників зустрічатиметься з ЛЖВ під час професійної діяльності. У зв’язку з цим було проведено дослідження, метою якого є визначення рівня знань, ставлення до ЛЖВ і поведінкових практик серед студентів медичних ЗВО України. У курсовій роботі оцінено рівень знань опитаних студентів медичних ЗВО щодо ВІЛ/СНІДу; з’ясовано ставлення студентів медичних ЗВО до ЛЖВ; було визначено, чи самооцінка знань студентів відповідає реальним знанням з тематики ВІЛ-інфекції. До уваги були взяті соціодемографічні характеристики: стать, місце проживання до вступу в ЗВО, наявність родичів, знайомих і друзів, які мають ВІЛ.Item Комунікативні та творчі компоненти в структурі самосвідомості особистості(2022) Хубян, Георгій; Боднар, АллаМета дослідження – теоретично обґрунтувати та дослідити особливості комунікативних та творчих компонентів у структурі самосвідомості.Item Мережева взаємодія в організаціях на прикладі "Та Могилянка" та "Kyiv Mohyla Moot Court Society"(2020) Стеценко, Катерина; Костюченко, ТетянаМережева структура неформальної взаємодії організацій впливає на їхню діяльність: як на ефективність виконання завдань, так і на частоту виникнення конфліктів та їх розв’язання. Наявність розвинутих студентських організацій в НаУКМА, які мають сталі норми неформальної взаємодії, дозволяє дослідити структури цих організацій. Методом дослідження є мережевий аналіз. Було опитано дві організації: "Та Могилянка" та "Kyiv-Mohyla Moot Court Society", метод формування вибірки – генератор імен. Структури організацій були порівняні між собою.Item Мотивація української молоді навчатися на програмах неформальної освіти (на прикладі студентства та випускників/-иць Української академії лідерства)(2020) Монастирська, Вікторія; Винницький, МихайлоНеформальна освіта стає все більш популярною в Україні, зокрема в новому Законі про освіту (2017) з’явилися поняття про неформальну та інформальну освіту, а також з 2014 активно збільшується кількість українських програм / сервісів неформальної освіти. Метою роботи є з’ясувати мотивацію української молоді навчатися за програмами неформальної освіти, зокрема мотивація навчатися на програмі Української академії лідерства.Item Негативні риси особистості в контексті адаптації студентів до навчання(2022) Денисенко, Валерія; Копець, ЛюдмилаМетою цієї роботи є теоретичне обґрунтування та емпіричне дослідження адаптаційного потенціалу рис "Темної тріади", а також визначення їхнього впливу на успішність адаптації студентів.