Кафедра "Києво-Могилянська школа врядування імені Андрія Мелешевича"
Permanent URI for this collection
У 2021 році за рішенням Вченої ради НаУКМА на факультеті правничих наук назву кафедри "Києво-Могилянська школа врядування" змінено на кафедру "Києво-Могилянська школа врядування імені Андрія Мелешевича".
Browse
Browsing Кафедра "Києво-Могилянська школа врядування імені Андрія Мелешевича" by Subject "administrative reform"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Законодавче забезпечення державної екологічної політики України(2019) Малиш, Наталія; Москаленко, СвітланаРозглянуто особливості формування та реалізації державної екологічної політики в розрізі етапів законотворчого процесу, пов’язаного з правовим урегулюванням діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування в Україні у сфері довкілля. Досліджено нормативно-правові акти, які є основою формування державної екологічної політики України. Визначено сутність та вплив екологічного спрямування державної політики на розвиток країни.Item Розбудова спроможності держави здійснювати реформи: які міністерства мають бути в післявоєнній Україні?(Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2024) Рябцев, ГеннадійВироблення політики, базованої на доказах і цінностях, є основою діяльності органів влади держав-членів ЄС. Однією зі складових Рамкової політики Організації економічного співробітництва та розвитку щодо розвитку цифрового врядування є створення Data-driven public sector, тобто системи вироблення політики, базованої на даних. Уряд, що визнає докази "ключовим стратегічним активом у створенні спільних для суспільства цінностей, застосовує дані на всіх етапах вироблення політики, послуговується етичними принципами для надійного й безпечного використання доказів". У Настановах з якості суспільного врядування в ЄС зазначено: Міцність доказової бази є основою успішного вироблення політики. Державні службовці мають аналізувати потенційні джерела доказів, зокрема офіційну статистику; результати досліджень наукових організацій, асоціацій, аналітичних центрів; результати оцінювання політики; підсумки опитувань, інших досліджень […]; експертні висновки; докази, що надходять від стейкголдерів і груп інтересів. Одним із варіантів реалізації такого підходу є передача збирання, аналізу й оцінювання доказів спеціалізованому органу, що є компетентним у дослідженнях і функціонує незалежно. Такий орган створений, зокрема, в США. Згідно із Законом про основи вироблення доказової політики, в усіх установах американського держави функціонують офіси, відповідальні за ефективне використання даних, політику управління якими як стратегічним активом виробляє Data Governance Body. З огляду на вагу, що приділяють виробленню доказової політики в ЄС, США, Британській Співдружності, Організації економічного співробітництва та розвитку, неспроможність органів влади до цього можна класифікувати як загрозу національній безпеці. Адже успішність держави визначається не стільки здатністю її органів влади розробляти політики, проекти і плани, скільки спроможністю їх ефективно й результативно реалізовувати. Проте це є можливим лише в разі дотримання державними службовцями повного циклу аналізу політики під час вибору найкращих її альтернатив та інструментів їхньої реалізації.